Salate care imi plac


O salata surprinzator de buna, de satioasa si hranitoare este cea din dovleac crud ras, morcov ras si varza murata. Se poate adauga marar tocat si ulei de masline la final. 


Varza alba/rosie, fenicul (un bulb), morcovi, ulei masline, otet masline, sare, piper. Musai sa fie servita dupa vreo doua ore (se tine la frigider), adica dupa ce se intrepatrund aromele. 

Imi place sa o servesc cu cartofi cu sos de mustar (trei linguri de mustar simplu Dijon, sare, piper, rozmarin si o lingura ulei de masline. se amesteca intr-un castron incapator si apoi se adauga cartofii taiati rondele mai grosute. Se pun la in tava cu hartie de copt si se coc la 180 grade cam 23 minute) la cuptor si ciuperci. 


Las aici si o reteta de salata calda-eu o pregatesc destul de des. 

Se calesc intr-o lingura de ulei de masline ciupercile champignon feliate. Cand s-au calit un pic si s-a mai evaporat apa, se adauga varza alba si morcovul maruntite la robot si se adauga apa cat sa le acopere. Cat fierb legumele in wok, se pun la inmuiat taiteii de orez (intr-un castron incapator pun jumatate de pachet de taitei si apa fierbinte peste). Cand a scazut apa, adaug condimente dupa plac-sare, piper, boia dulce, turmeric, chimion etc. Scurg si adaug taiteii de orez si sos de soia dupa gust (cam jumatate de sticluta pun eu). 
Rezulta o salata satioasa, calda, gustoasa. 



O alta reteta de salata calda am lasat aici

Comentarii