Tu cum te certi?



Imi scrie mai demult un prieten: 

"Obisnuiam, in relatia mea de cuplu, sa ne certam si sa tinem scorul. Pana intr-o zi, cand ea s-a saturat de lupte si a plecat. Ce fusese pentru mine o joaca mai dura, pe ea o afectase iremediabil. Spune-le oamenilor, Andreea, ca exista conflicte bune si conflicte rele. Cele rele sunt cele care te distanteaza de celalalt. Cele bune, te apropie. Eu n-am avut intelepciunea sa las lucrurile mici sa treaca. Un pic de detasare nu strica nimanui. Traim la intamplare. Numai ideea ta de a avea o strategie de care sa te tii bine si la care sa apelezi la nevoie este geniala. Daca as fi stiut....." 

Tu ce ai pierdut in urma unui conflict? Care este strategia ta? Pui capul pe perna multumit(a) de ce ai facut ori ai da orice sa intorci timpul? Te poate gasi urmatorul conflict, egal ce intensitate va avea, mai bine pregatit, inarmat cu o strategie usor de adaptat in functie de conflict si dinamica? 

Intr-o relatie de cuplu ori nu, caci nu vorbim numai despre conflictele in cuplu, vino sa invatam sa comunicam cat mai limpede, with grace and impact, cum frumos imi spunea un coleg din Germania. 

Te invit pe 10 februarie de la ora 10.00 la un workshop consistent si dinamic despre strategiile noastre de comunicare in conflicte. Am observat lucruri interesante si de-abia astept sa le impartasesc. 

Locurile se rezerva pe site: locuri workshop

Comentarii