10 zile in care te-ai putea indragosti de tine. Retreat de feminitate in Thailanda.






Mi-e nespus de draga Lia

Ascult-o cu atentie si lasa cuvintele ei pline de dragoste si lumina sa ajunga la inima ta. Si daca inima ta vibreaza, aranjeaza toate lucrurile si avanta-te spre lumea ei colorata si calda ca sa te redescoperi pe tine. 
In aprilie, Lia te asteapta in Thailanda alaturi de alte femei ca si tine. 

Intr-o buna zi, ma voi alatura si eu Liei in Thailanda. Femeia din mine inca nu a inflorit. Credeam ca devin femeie daca devin mama, dar acesta se pare ca este doar un aspect al feminitatii. Simt ca sunt departe de manifestarea potentialului meu feminin. In mine este o fetita serioasa si trista cu ochii mari. In mine este o energie sexuala pe care nu o cunosc si pe care nu o explorez in siguranta si iubire. In mine este o vindecatoare si o femeie magica care doar se lasa intrezarite cand si cand. 

Desi am cateva practici de conectare cu corpul meu (dans, yoga, oul de jad, bodyart, surasul interior, sunetele vindecatoare, tantralife etc), inca simt linia de demarcatie intre minte si trup. Inca nu sunt congruenta cu tot corpul, inca simt amestecul de femeie-copil in mine, inca nu am invatat sa ma traiesc pe deplin. Dansul meu nu curge fluid, energia nu este lina in tot corpul, mintea nu lasa controlul pe deplin. 

Vreau ca din ce in ce mai multe femei sa se trezeasca, sa se iubeasca pe ele si sa isi dea voie să Radieze frumusețea Interioară. (Lia )
Daca simti la fel, daca vrei zece zile de rasfat, soare, bucurie, culoare alege retreatul de feminitate al Liei Bolte: 11-20 aprilie, Chiang Mai, Thailanda

Eu te ajut cu o reducere de 100 de Euro din pretul total. Trece numele meu andreeadragomir la rubrica Cod reducere si vei plati cu 100 de euro mai putin.  


Mergi in tara Zambetelor si indragosteste-te de tine. Lasa energia feminina sa curga, descopera izvorul stralucirii interioare, vindeca-ti ranile interioare, rasfata-te, exploreaza, bucura-te. 
Las-o pe Lia sa te ghideze, o va face cu iubire si caldura. 



Comentarii