Ce aplicatii noi si utile am instalat pe telefonul meu

Prin iulie 2017 am scris despre ce aplicatii folosesc de pe telefon. 

Intre timp, am mai sters unele dintre ele (aplicatia ing, nu intram de pe telefon, doar de pe laptop, cea cu mudre si alerta cu bea apa) si am adaugat altele: 


Docbook:  Am descarcat-o chiar ieri, pentru ca mi se pare extraordinara-iti ofera posibilitatea sa te programezi la doctor online, fara sa mai ai de-a face cu receptionere paralele cu jobul lor ori cu roboti si timpi de asteptare. 




Este noua pe piata, asa ca in perioada 5-12 februarie 2108 te poti programa la o consultatie gratuita prin intermediul Docbook. 




O alta aplicatie instalata recent este Moovit-cu ajutorul ei pot alege cel mai bun traseu cu mijloacele de transport in comun. Ore de sosire, timpi, legaturi, harta cu traseul optim. Ma ajuta, uneori merg cu autobuzele si nu le cunosc rutele. De numere nu mai zic. Zilele trecute m-a intrebat o femeie pe strada, pe Valea Argesului, cu ce ar putea ajunge la Fundeni. Sincer, nu am idee incotro este spitalul Fundeni si sper sa raman vesnic ignoranta, insa am putut chiar si asa sa  o ajut: am deschis Moovit si i-am scris femeii pe o hartiuta ce autobuze sa ia. Cand i-am spus si in cate minute vine autobuzul, am lasat-o fara grai. Foarte utila, mai ales ca functioneaza in peste 1800 de orase. Nicio sansa sa te mai pierzi. 

Zedge-o aplicatie simpatica cu ajutorul careia imi setez tonuri de apel, jocuri sau wallpaper-uri ori tipuri de icons pentru telefon. Cand ma suni, eu aud tonul Sway By D Halpin. Imi place mult!

AstrologyZone - Ma binedispune sa imi incep zilele cu predictiile astrologice ale lui Susan Miller. 

Comentarii

cristina a spus…
prin cea cu doctorii, tu ai reusit sa prinzi vreo programare gratis? mie imi tot spune ca in ziua aleasa nu s-a gasit nici un loc liber etc.
Andreea a spus…
Da, m-am programat ptr 26 februarie la un consult ginecologic gratuit, la o clinica din Cotroceni parca. Am anulat-o, doar am vrut sa testez daca functioneaza. In plus, am medicul meu de ani de zile. Alege alta data, vezi daca merge.