7 uleiuri esentiale care ne imbunatatesc starea de spirit



Imi plac foarte mult plantele. Imi place sa citesc despre ele, sa le caut imaginile pe net sau in carti, sa incerc sa le recunosc in gradini sau in salbaticie. Imi plac oamenii pasionati de plante, culegatorii si vindecatorii care folosesc cu maiestrie si intelepciune plantele in munca lor. Iubesc mult modul lor de actiune- bland si eficient. 

Le ofer copiilor ceaiuri medicinale la nevoie, iar eu beau cate un ceai in fiecare seara. In ultima vreme am ales musetel, valeriana ori menta. 
De la aceasta dragoste pana la a face cunostinta cu uleiurile esentiale-extrase concentrate din plante, nu a mai fost decat un pas. 

Imi amintesc inca ziua in care am ajuns stresata si obosita la masaj si terapeuta a ales pentru mine ulei de grepfruit Young Living. Nu imi amintesc ceva care sa imi mai fi schimbat vreodata in bine atat de semnificativ si de repede starea de spirit ca acel masaj si acel ulei. 

Au trecut cam trei ani de atunci si eu mi-am facut cont pe young living, aducand in casa mea aceste mici comori pretioase. 

Un difusser, putina lavanda seara in dormitor ca sa imbiem somnul bun. Putin ulei de cedru pe talpa sau pe incheietura copiilor, ca ei sa doarma fara vise urate si linistiti. Cer singuri ulei de cedru seara. Este purificator si linistitor. Ulei  Thieves dupa cate o curatenie si aerisire temeinica. Ador aroma sa lemnoasa calda, este uleiul meu preferat. Highest potential , un blend care ma incurajeaza sa lucrez la toata capacitatea creativa. En-er-gee , pentru un plus de energie. Miraculosul Abundance , din care abia mai am cateva picaturi (l-am impartit cu toti prietenii,  dornica sa ii ajut, dar si curioasa sa vad daca functioneaza la fel de magic si pentru ei) si DA, functioneaza. 



Pentru ca in jurul meu multi oameni se confrunta cu forme variate de tristete, lipsa de sens, depresie, ganduri negre, lipsa de speranta m-am gandit ca poate ar fi util sa va povestesc pe scurt despre cateva uleiuri care foarte bune  pentru  schimbarea starii de spirit in una pozitiva si mai optimista. 

Uleiurile esentiale sunt extrem de concentrate, asa ca unele dintre ele nu se pot aplica pe piele direct-doar diluate in alt ulei vegetal-gen o lingurita de ulei de cocos/masline si o picatura de ulei sau puse in pulverizatoare. Cititi instructiunile pentru fiecare in parte.



Iata alegerile mele:

1. Uleiul esential de bergamota- sunt foarte multe de spus despre el, las aici 
doar faptul ca ne ofera un sentiment de prospetime, incredere in sine si optimism.

2. Ulei esential de busuioc - un antidepresiv prin excelenta, foarte bun si in caz de oboseala psihica. Eu iubesc si ceaiul, am mereu busuioc vrac in sertarul meu cu ceaiuri medicinale. 

3. Joy, un ulei tip blend, induce bucuria, optimismul, ajuta in cazuri de tristete, pierderi, singuratate apasatoare. Poate fi folosit ca si parfum personal. Cunosc cativa psihoterapeuti care il folosesc in munca lor in cabinet. 

4. Uleiul esential de tamaie-aduce pacea mintii, linisteste si reda optimismul, este foarte util in depresia postnatala, elimina starile obsesive. 
Eu mai ard  in casa tamaie uneori, este adusa de un prieten de pe muntele Athos.  Nu am acest ulei, insa e pe lista mea. Este foarte bun si pentru riduri si frumusetea pielii, dar este si un antiinfectios si stimulant al imunitatii. Unul dintre cele mai pretioase. Citeam recent ca acest ulei este o revelatie pentru lumea stintifica, este pretios si util in multe cazuri. 


5. Harmony, un blend deosebit care ne asigura o stare de echilibru interior si de bine. 

6. Peace and Calming, un ulei inmiresmat care ne ridica moralul, induce starea de bine, favorizeaza relaxarea. Il iubesc!

7. Trauma Life, un adevarat hard worker! Un ulei folosit pentru a ajuta pe cei care au fost greu incercati-pierderi, decese, abuzuri emotionale sau fizice. Echilibreaza si calmeaza.




Le puteti comanda pe site-ul https://www.youngliving.com/ro_RO. Oricine dorește să comande uleiuri esențiale cu 24% mai ieftin, poate deveni membru aicifolosind ID-ul meu cu nr 3776678. Înscrierea este gratuită și nu presupune nicio obligație ulterioară. 

Vă permite doar să achiziționați uleiurile la preț de client, redus cu 24% față de prețul standard. 

Comentarii