Brasov, carti, liniste, emotii si prieteni


Sambata trecuta, pe 24 martie, la ora 11.30, a avut loc lansarea oficiala a cartii Sa vezi ce-ti fac, Cucoana Raceala
Am fost la Targul de Carte si Muzica Libris, in Brasov, impreuna cu Ema Stanca-Macovei, ilustratoarea cartii si cu fetitele noastre, Miruna si Sara. 

Va multumesc mult, voua, celor, care ati cumparat cartea! Sper din suflet sa o gasiti utila si placuta. 


Seara a avut loc lansarea unei carti speciale, o carte in care semnez si eu un text numit Pazitoarea stelutelor (pagina 55). Veti vedea de ce se numeste asa. Este povestea unei decizii. Sunt mandra ca am luat-o si as face la fel daca as da timpul inapoi. Doar as avea mai multa grija de mine, caci am fost singura in tot ce a urmat dupa acea decizie….
Cartea se numeste Trairi nespuse si va rog sa o cumparati-toti banii rezultati din vanzarea ei se vor duce catre finantarea unor ateliere de educatie financiara pentru copii. Am stat alaturi de femei pe care pana sambata le-am vazut doar la tv ori in reviste. 


Dincolo insa de stralucirea promovata de mass media, am descoperit femei incredibile, cu povesti in care m-am regasit, cu dureri, griji, bucurii sau ambitii nestiute. Noi toate am fost curajoase si am impartasit in aceasta carte din sufletele noastre, din cine suntem in esenta noastra, dincolo de ceea ce lasam controlat sa se vada….Ce m-a surprins puternic, citind randurile lor, a fost cat de multe experiente similare avem….Nimic nu e intamplator, nu? 
Sper sa va faca placere sa ne cititi randurile. 

pag 55


Dincolo de emotia lansarilor, eu una am savurat intalnirea cu oameni frumosi. Am cunoscut o cititoare a blogului (multumesc, Cristina, pentru cuvintele calde si pentru delicioasele bomboane raw daruite, dar si pentru inger!), l-am cunoscut pe Cosmin Neidoni, autorul cartii Viata la 40 de ani, pe Cezar Parlog (Cezar a scris o carte care se numeste Invataturi pentru Andreea, hm, musai sa o citesc!), pe Marius Albert Negut, un scriitor care ma scoate cu grija din bula mea mic burgheza, am revazut vecini de demult, care, culmea, lucreaza la Libris :-)), am cumparat carti, am savurat un pranz in liniste admirand de sus Brasovul, dar si o cina cu rasete alaturi de noii prieteni. 

Cu scriitorul si prietenul Cosmin Neidoni
Multumesc, Kinga Varga pentru tinuta mea! 

Ah, inca o bucurie notabila, am cunoscut-o si imbratisat-o pe minunata pe Gabriela Hornoiu. Recomand cu caldura cartea ei de poezii. De atatea ori mi s-au innodat lacrimile sub barbie citind blogul ei, incat, pe masura ce ma apropiam de ea, ma gandeam doar ca nu voi mai putea vorbi daca plang…..

Multa, multa bucurie la acest targ de carte si muzica.
Multumesc, dragilor de la Libris, sunteti minunati si ati muncit mult ca totul sa iasa bine!



Comentarii