Recomandari



1. Cateva intrebari la care am raspuns cu placere. Multumiri echipei Happy Moms! Am citit pe site-ul lor multe povesti interesante, va invit sa rasfoiti sectiunea Interviuri.

 2. Nu o sa obosesc sa promovez cursul meu  Trupul meu, puterea mea
Este un curs viu si frumos despre vindecarea separarii minte/corp, despre respiratie, despre cum corpul, prin posturi, ne poate modifica si modela emotiile, despre miscare, prezenta si inteligenta corporala. Pe 15 aprilie varianta in sala, curs de o zi ori online, oricand. 


3.  Ricard Matthieu Fiu al unui celebru filosof francez şi al unei pictoriţe (si ea s-a calugarit), Matthieu Ricard a obţinut o diplomă în genetică moleculară, pentru ca ulterior să îşi abandoneze cariera şi să îşi dedice viaţa studiului religiei budiste. El trăieşte acum ca şi călugăr la o mănăstire din Himalaya, este translator pentru Dalai Lama, autor de carti si albume si ….cel mai fericit om de pe pamant.  Interesul său pentru ştiinţă a rămas viu, fiind implicat în cercetari asupra efectelor neurologice ale meditaţiei. 20 minute de meditatie, zilnic, timp de 3 saptamani pot produce schimbari structurale majore in creier. Acesta se schimba atunci cand practicam altruismul si meditatia. Poate fi aceasta cale salvarea? El zice ca da. 


4. Cum sa ai un creier…zen? Un articol bun. 

5. Humanity versus Womanity, un editorial semnat Daniela Palade-Teodorescu in Cariere

6. Ina trece in revista cateva branduri romanesti de cosmetice. Eu adaug listei ei inca trei branduri-Pell Amar, Gradina cu Dragoste si Plush Bio-Cosmetics. 

7. O carte care mi-a placut recent: Iubire cu i mic, de Francisc Miralles. Germanist ca formatie, ca si mine, lucru care mi l-a facut simpatic imediat, stilul sau mi-a amintit de cel al lui Haruki Murakami. O carte rotunda, cu multe informatii culturale inedite, cu o scriitura curata si curgatoare. M-a relaxat si incantat in egala masura. Citesc acum Dincolo de iarna, de Isabel Allende. 

8. Ca tot se apropie 1 aprilie, iata cateva idei de pacaleli colectate de Anca pe blogul ei, scris in tandem cu Ema, fetita ei. 

9.  Cartea Trairi nespuse, in care ma gasiti cu un text la pagina 55, se afla in top vanzari Libris Editorial. Nici cartea despre Cucoana Raceala nu sta rau, azi dimineata ocupa un onorant si surprinzator loc zece! Va multumesc, voua, tuturor celor care le cumparati!

Sesiunea de autografe dupa lansarea cartii la Targul de carte Libris Brasov, 24 martie
Alaturi de mine, Roxana Gabor Iliescu si Daniela Palade-Teodorescu

Comentarii