(Imi) datorez sa fiu bine


Ieri, in timp ce terapeuta imi aplica o terapie numita Rejuvenace-o combinatie de presopunctura si drenaj limfatic facial, reflectam la ce inseamna iubirea de sine. 

La cata nevoie avem de validarea celorlalti, de aprecierea lor, de increderea pe care ne-o insufla privirea lor. Nu fac exceptie. Ieri m-am intalnit cu doua persoane, care, imediat dupa ce m-au salutat, m-au scaldat in complimente si aprecieri. As fi dat orice sa ma vad prin ochii lor. Sa ma vad frumoasa, incredibila, creativa, puternica-asa cum imi spuneau ca sunt. 

Mi-am promis sa ma vad si eu asa, cu efort constient zi de zi. Sa lucrez la asta cu prezenta si dragoste. Nu este egoism, nu este egocentrism, nu este nimic de genul acesta. Imi datorez sa fiu bine, sa las lumina din mine sa fie puternica si sa inspire, le datorez copiilor mei un model de frumusete interioara si de optimism si de putere. 

iubirea de sine inseamna respect si responsabilitate. 

"Cersetoarea traieste cu frica ca nu va mai avea. Printesa traieste cu siguranta, cu incredere. Stie ca are tot timpul exact ceea ce are nevoie ca sa fie bine. " -Cristela Georgescu

Stiu, doar ca uit cateodata si atunci am un aer jigarit si nefericit. Ma scutur repede si va reamintesc si voua ca sunteti printi si printese si purtati-va ca atare.



Comentarii