Pe locul 11




Nu este loc pe podium, insa eu tot sunt mandra-cartea Sa vezi ce iti fac, Cucoana Raceala se afla pe locul 11 in top vanzari Libris Editorial.

Inseamna mult pentru mine. 

Pe blog, gasiti istoria acestui personaj aici

Va multumesc pentru comenzi si pentru impresiile impartasite si mai ales, pentru pozele cu copiii vostri si zambetele provocate de intrebarile lor neasteptate si istete! M-au bucurat si ma bucura reactiile lor mai mult ca orice!


Pe podium, pe locul 3, se afla insa cartea Trairi nespuse, carte in care semnez si eu un text. Am scris despre  alegerea radicala, de a demisiona in plina criza  pentru a fi pazitoarea stelutelor din ochii copiilor mei, renuntand la o cariera in corporatie pentru a le putea fi lor aproape. Dorinta de a ii creste eu si responsabilitatea pe care am resimtit-o in ceea ce ii priveste au fost cele care m-au determinat sa ii pun pe primul loc si sa caut sa construiesc o afacere, sa fac, mai bine zis, ceea ce imi place si ceea ce stiu, printre picaturi. 

Nu a fost si nu este usor, insa eu mi-am asumat aceasta decizie cu toate consecintele ei, nu toate usor de dus. Despre momentul neasteptat in care am decis acest lucru am scris in cartea Trairi nespuse. 







Comentarii