Trupul meu, puterea mea. 28 aprilie, Bucuresti

"Multi oameni isi trateaza corpul ca pe un sclav, sau, pot chiar sa il trateze bine, dar ii cer sa le satisfaca dorintele si capriciile, ca si cum ar fi sclavul lor. " 
                          (Femei care alearga cu lupii, dr Clarissa Pinkola Estes)

Te invit pe 28 aprilie la un curs viu si frumos despre vindecarea separarii minte/corp, despre respiratie, despre cum corpul, prin posturi, ne poate modifica si modela emotiile, despre miscare, prezenta si inteligenta corporala.

Inscrierile sunt deschise. Rezerva AICI locul si da-mi voie sa te ghidez cu blandete inapoi catre intelepciunea corpului tau si sa te suprind cu darurile oferite cu generozitate de catre sponsorii si partenerii Focus pe Inima. 
Detalii pe site.



Daca doriti acest curs si in alte orase din tara, scrieti-mi si gasim o solutie. Mi-ar placea sa il duc oriunde este cerut si dorit. 
Astept mesajele voastre pe andreea@focuspeinima.ro.

Comentarii