Trei filme care mi-au placut

Dupa o zi plina (sambata trecuta am fost singura cu copiii la Ploiesti la Muzeul Ceasului), un ceai de musetel si The Notebook au fost mi-nu-na-te. Copiii au adormit repede dupa o baie buna si o cina usoara, iar eu mi-am facut un ceai si m-am relaxat la film. Este o poveste tare frumoasa, care mi-a dat liniste si speranta ca inca exista astfel de iubiri si astfel de povesti. 




Pe Netflix am vazut apoi în altă seara SF-ul The Titan.  



Al treilea film este cel despre care as vorbi mult, insa nu vreau sa va stric bucuria de a il descoperi si savura. Viata face ca un hot si un fost profesor si poet sa se intalneasca si sa se imprieteneasca. Fiecare tanjeste dupa viata celuilalt. Momentul in care hotul probeaza papucii de casa ai profesorului si face cativa pasi, in timp ce profesorul ii spune cum sa calce, cu pasi tarsiti, ca asa se merge cu papucii de casa, pana se uzeaza de tot si uimirea tipului, modul in care zice: Mi-am ratat viata….este doar unul dintre cele care m-au atins. Este o bijuterie de film, vi-l recomand cu drag.



Comentarii