Be kind with you. Self management



„Misiunea mea este să îmi omor timpul, a lui - să mă omoare pe mine. Ne înţelegem bine, ca între asasini ”
(Emil Cioran)

Timpul înseamnă transformare. Să ne imaginăm ca brusc universul încremeneşte, rămâne stop-cadru. Dacă nimic nu mai mişcă, nimic nu mai evoluează, timpul dispare...
Timpul este resursa cu cea mai democratică repartizare indiferent că e sărac sau avut, energic sau delăsător, genial sau idiot , fiecare individ are la dispoziţie, zi de zi, la fel de mult timp ca şi ceilalţi. Sunt exact 24 de ore într-o zi, 168 de ore într-o săptămână, 8.760 de ore într-un an.....
Orice deosebire provine din modul în care îl exploatează.

Omul găsește timp pentru ce îl interesează….

Timpul zboară - ce-i de făcut? „A câştiga” sau „a pierde” timp sunt sintagme lipsite de sens. Dispunem de totalitatea timpului disponibil-imperturbabil si imuabil. Tot ceea ce putem face cu adevărat este să ne schimbăm atitudinea faţă de timp, pentru a-l utiliza mai mult sau mai puţin eficient.
De aici, decurge un prim adevăr capital: a stăpâni timpul, înseamnă a te stăpâni pe tine însuţi. 
Time management devine atunci Self management.


Acest lucru constituie un bun început. 

Când mi-am dat seama că totul depinde de mine, m-am liniștit”  (Mahatma Gandi) 

Nu este vorba despre time management, ci despre self management. Am învățat experimentând, desigur, câteva principii bune de care mă țin. Atâta tot. Ți le împărtășesc cu drag și cu speranța că îți vor fi de folos cu adevărat, ție, cel/cea  interesat(ă) de o schimbare în bine. 

Te invit la un atelier pe acest subiect pe 9 iunie, de la ora 10.00 pana la 13.30

Ne bem împreună cafeaua de duminică dimineața în sala de curs de pe strada Lascăr Catargiu nr 9


Te aștept cu informații interesante și practice, cu daruri de la sponsorii-parteneri și cu o atmosferă caldă și optimistă. 

Vei pleca cu raspunsuri la întrebările de mai jos, cu energie reînnoita, cu prieteni noi, sper, dar și cu dorinta de a aplica din lucrurile învățate. 


Cum putem fi mai eficienți?
La ce se refera self management?
Ce principii/reguli mi se potrivesc, ce pot aplica?
Cum imi pot creste nivelul energetic? Exercitii practice. 
Despre ce ne hraneste la nivel sufletesc

Rezervă-ți aici locul. Mulțumesc, te aștept cu drag!



Comentarii

cristina a spus…
Genial citatul din Cioran! Nu-l stiam ...
Andreea a spus…
Imi place si mie, il am pe caietele de curs de la time management de multi ani :-)