Ce mai cumparam?

De ceva timp, am deveni afiliat 2performant. Ce inseamna asta? Inseamna ca atunci cand scriu pe blog despre ceva ce folosesc cu drag, pun un link special  sau un banner, ca cele de mai jos, catre site-ul respectiv. Daca si tu faci cumparaturi in aceleasi magazine online, pe care ai intrat de pe blogul meu, inseamna ca eu voi primi un mic comision. Cand suma ajunge la putin peste 100, ii pot retrage. 

Pana acum, cel mai mare comision l-am primit recent (110 lei) din colaborarea cu astratex. 
Ii recomand si sustin in continuare-am multe produse de la ei si toate sunt de buna calitate. 

Click pe banner pentru a vedea reducerile Astratex. Si, daca devii cumparator, multumesc!


astratex.ro


Reduceri sunt si la Libris, de ziua copilului:

libris.ro


Iar la fashionsense, noua colectie este atat de colorata! Eu nu intru deocamdata, de teama :-) In plus, am mai multe rochii decat pot imbraca vara asta. 

fashionsense.ro

Comentarii