Cum mai definim succesul?


Ieri am cunoscut un domn cu care am povestit putin in germana despre succes. Il definea prin prisma reusitelor academice. Pentru mine, succesul a fost intotdeauna strans legat de echilibrul interior si de increderea in mine. Nu culmi exterioare am vrut eu vreodata sa castig, intuind poate ca acestea vin la pachet daca le stapanesc pe cele interioare. Am tins mereu sa ma simt echilibrata, centrata, senina, stiind ca din acest punct deciziile sunt intelepte si puternice. 

 Succesul meu are de fapt trei ingrediente importante pentru mine: 

1. credinta in Dumnezeu, conexiunea spirituala
2. increderea in realitate si echilibrul interior
3. bucuria de a darui-este ceva ce ma hraneste in interior, contribuind la consolidarea echilibrului interior

De-a lungul anilor, experimentand diverse, am cam invatat ce ma destabilizeaza, dar si ce ma ajuta sa imi mentin echilibrul interior (de multe ori, cinstit, povestile pe care mi le spun, dar si lucrurile pe care le-am invatat despre corp). 

Cand sunt echilibrata si bine eu cu mine, in acceptare si in liniste, lucrurile se misca usor in viata mea, intra intr-un flux creativ pe care il ador. Cand nu reusesc sa contracarez sau sa evit perturbatiile (si asta se intampla mereu in acelasi scenariu : pe fondul prea putinei energii, a oboselii), incepe un balans obositor, o lupta pentru echilibru. Toate acestea se reflecta imediat in puterea mea de lucru, in creativitate, in dozarea energiei unei zile, in calitatea gandurilor, a dialogului interior, dar si a altor alegeri - haine, mancare, companie. 

Revenind la succes, eu asa il definesc-spiritualitate si credinta, echilibru si putere interioara, bunatate in relatia cu ceilalti. Daca nu as avea consolidate in interior aceste trei lucruri, nu stiu cum as putea defini succesul personal. 

Cine as fi fara ele? … Nu imi pot imagina. Fiecare dintre ele impacteaza viata mea in atat de multe moduri, are atatea ramificatii si increngaturi in ceea ce fac, incat nu ma pot defini in afara lor..

Pentru tine ce este succesul? 



Comentarii