Hrana pentru suflet




Binecuvântează-ne, Tata ceresc, pe toti. Ajută-ne să ne regăsim strălucirea și demnitatea, ajută-ne să învățăm să ne încredem în tine, ajută-ne să ne bucurăm de popasul nostru aici și să facem tot ce putem în viața asta ca să ne fie bine nouă și semenilor noștri.

Invața-mă să servesc după voia Ta, căci a-i servi pe alții este adevărata bucurie și satisfacție.

Invață-mă să merg dreaptă în lumina ta.

-mă vasul tău plin cu lumină, curăță-mi inima și retează gândurile întunecate, rele, întoarce-mă către tine și învață-mă să fac voia ta, căci voia ta este bunăușoară și curată. 
Fă să se împlinească în viața mea doar acele lucruri care sunt pentru binele meu cel mai înalt. Amin! 


Din mini e-book-ul Dusuri interioare 


***


și un kindly reminder…


"Succesele nu ne sunt date pentru a ne înfoia in pene, ca în mantiile statuilor, ci pentru a le transforma în dragoste, în dezvoltare și dăruire pentru cei din jur." Nicolae Steinhardt

Comentarii