Ce mai face Cucoana Răceală

Să vezi ce-ți fac, Cucoană Răceala are deja propria viață. Plină. A fost la TV (min. 20 ), în calitatea ei de bestseller Libris Editorial. Incredibil, știu. 
Nu știu ce a fost ieri, dar am primit multe vesti legate de ea. Ba ca o fetiță răcită a învățat-o pe dinafară, ba că a fost prezentată la o emisiune, adusă de Dana Anghelescu, editoarea ei, ba că cineva intenționează să o dăruiască unui copil pe care părinții îl îndoapă cu știință (daaa. ... cum i-o sta cucoanei printre enciclopedii și atlase, de-abia aștept sa aflu!).

Și tot vin vesti diverse, mărunte și frumoase despre ea, iar eu mă minunez și mă bucur.

Am primit clipul acesta cu micuta Ana, prietena Mirunei, care a primit de la parintii ei atat cartea, cat si papusa Cucoana Raceala. Ana iubeste cartea Sa vezi ce-ti fac, Cucoana Raceala, asa ca a invatat-o pe dinafara…





Ana colorand plansele de la finalul cartii.
Companie ii tine, desigur, simpatica papusa inspirata de personajul principal.



Comentarii