5 posturi yoga care ajută la consolidarea stimei de sine


Oamenii care au încredere în ei înșiși sunt oameni cu o energie caldă, magnetică -o energie care îi face pe oameni să se simtă bine în prezența lor. Sunt atractivi și au charismă.


Pentru mine, propria stima de sine se referă la a ști cine sunt, încotro mă îndrept, să cred în abilitățile mele, să am încredere că lucrurile se întâmplă nu mie, cât pentru mine, să fiu confortabilă cu alegerile și limitele mele, să îmi apreciez darurile și să le potențez. 



Sunt preocupată mereu de orice mă duce la un mai bun/mai bine, așa că în viața mea nu e loc de plictiseală ori de tăiat frunză la câini. 



Pot arăta mai bine? Ținta mea acum este să elimin definitiv retenția de apă și să îmi subțiez silueta. Căile? 

👉🏻Renunțarea la gluten, după ce am testat îndelung cum e fără și cum e cu el în alimentație
🏃🏼‍♀️drenaj limfatic, masaj. 
🍵 ceaiuri: verde si rozmarin

Pot munci mai eficient folosind un timp mai scurt pentru mai mulți bani? Pot avea mai mult timp liber? Pot face rost de cărți altfel decât cumpărându-le? Da, tocmai am devenit prieten Bookster, de unde împrumut ce carte doresc.
Pot dormi mai profund și mai odihnitor? Sigur, mâncat frugal seara, cel mai târziu la 18-19, o pernă nouă, ortopedică, așternuturi frumoase, simple, ulei difuzat seara în dormitor-cedru, bergamotă ori lavandă. Pot fi o mamă mai răbdătoare și mai bună? Da, clar da. Pot face mai mult pentru copiii mei? Pot, i-am înscris recent la balet și aikido și mă ocup oricum de ei îndeaproape. Pentru prietenii mei? Pot aprofunda studiul? Pot socializa mai mult? Pot avea mai mulți clienți ? Am mers până acum pe recomandări, însă am realizat recent că nimeni nu are de unde să știe cine ești, ce știi să faci, ce ai studiat și cu cine dacă nu spui…Așa că încet încet mă deschid și spun celor din jur lucruri despre mine. 

Și ultima întrebare: dacă nu stau bine cu încrederea în mine și cu stima de sine, pot face ceva? 

Destul de multe, de la minunatul fake it till you make it (prefă-te până reușești) de care ne-a povestit Amy Cuddy, până la angajarea unui coach care să te asiste o vreme ori exersarea unor posturi yoga, ca cele de mai jos:


1. Cobra 





2. Warrior Pose (Postura războinicului)




4. Lord of the dance pose



5.  Boat pose


Toate aceste posturi au beneficii incontestabile asupra corpurilor noastre și asupra stărilor de spirit. 
Practicați-le și vă veți bucura de sănătate emoțională și fizică. 
Despre efectele terapeutice ale posturilor vă puteți documenta și din cartea: Self Healing, Yoga and Destiny

Despre cum posturile ne influentează dramatic stările de spirit am scris și in cursul online Trupul meu, puterea mea



Comentarii