Blocat in rutina. Si apoi zborul


Ce poate să facă cineva blocat în rutină? m-a întrebat deunăzi cineva. Rutină însemnând? am vrut eu sa știu. Păi job, venit acasă târziu, duș, filme, dimineața din nou, iar și iar și iar. Mă simt ca într-o capcană. Și știu că nu e de mine, cel puțin nu momentan, să rup rândul și să plec în lume cu hainele de pe mine pe principiul oi vedea eu…


Așa a început cândva relația mea cu o tânără care lucra într-o companie britanică. Am lucrat o vreme împreună, până și-a luat zborul. Și ce sus zboară! Știa să zboare, avea nevoie doar de ochiul care să o privească…

Din când în când mesajele ei poposesc în inboxul meu ca să îmi mulțumească și să îmi spună că mă pomenește des, că la cât m-a citat și pomenit, sigur știe de mine Sf Petru :-)) 
E o vorbă a ei. 

Mulțumesc și eu! Îmi dospește inima scăldată în bucurie și lumină! 




Comentarii