O poarta deschisă spre o lume nouă


Your body is the ground and metaphor of your life, the expression of your existence. It is your Bible, your encyclopedia, your life story. Everything that happens to you is stored and reflected in your body. In the marriage of flesh and spirit divorce is impossible. Gabrielle Roth

Relațiile pe care le avem în viețile noastre ne definesc în moduri variate. Vorbesc despre noi.
Dintre toate însă, relația cu propriul corp este adesea cea mai precară. Nu e vorba că nu ne îngrijim, ci că am uitat cum să ne ascultam vocea trupului. Am uitat cum să citim semnalele și modurile lui de manifestare. Trăim prea mult în exterior, prinși în malaxorul vieții de zi cu zi și amânăm. Ce amânăm? Viața însăși. Care s-ar putea simplifica și îmbunătăți mult dacă am învăța să ne locuim mai bine.
Nu e târziu să ne împrietenim cu corpurile noastre.

Instalarea în propriul corp, împăcarea cu el, decodificarea și acceptarea emoțiilor, asumarea a ceea ce am moștenit fizic ne pot crea viața mult visată. Adunam în noi emoții și amintiri până la saturație și atunci ne anesteziem în fel și chip: cu exces de mâncare, plăceri, cumpărături, seriale, tigări și ciocolată….
Nu ne-a învățat nimeni că atunci când suntem blocați la nivel emoțional, putem să ne concentrăm pe corp și invers pentru a face energia să curgă iarași.
Curs online, structurat in 6 module.
Frecventa este un modul pe saptamana. Vei benefica de consiliere online si la final de un modul bonus. Fiecare modul contine o parte teoretica si una practica. Vor exista trimiteri la filme/carti/documentare.
Agenda:
Eu in trupul meu.
In miscare.
(Re)conectare, re(cunoastere), (re)imprietenire cu propriul trup.
3 tehnici de respiratie.
Inteligenta corporala. Modelare cognitiva.
Corpul spune adevarul. Cum initiez comunicarea ?


Il poti achiziționa de pe site-ul meu, focuspeinima.ro
Raspund cu plăcere oricăror întrebări legate de curs.

Comentarii