Trei branduri românești care mi-au atras atenția în online


Recent mi-au atras atenția câteva branduri noi pe piață. 


1. Un astfel de brand este cel de lenjerie intima cu design simplu, minimalist, din materiale confortabile NALU

 Aici povestea nasterii acestui brand. 






2.  Madam Mitza, șosete colorate pentru toată familia






M-am uitat pe site-ul lor si mi s-au parut simpatici tare: atât produsele, cât și  ideile lor. Știai că poți avea un abonament șosete pe 3, 6 ori 9 luni?

Timp de trei luni, de ex., primești o dată pe lună câte doua perechi alese de Madam Mitza :)) Foarte util, daca te-ai întrebat măcar o dată: unde se duc șosetele când se duc?
La noi în casă dispar sistematic, nimeni nu știe unde și cum, așa ca avem mereu nevoie de șosete noi. Voi comanda curând câteva perechi pentru Miruna. A crescut mult în vara aceasta și are nevoie de șosete noi. 


3. Papamigdal-producător de unturi naturale din oleaginoase și semințe. Nu le-am încercat încă, dar arată bine!






Comentarii