Descoperiri utile


Mă știți, orice aflu util, practic, hrănitor, împărtășesc. 

Așa a apărut rubrica aceasta cu mici descoperiri și recomandări inspiraționale. 

Iată lista mea cu goodies:


1. am descoperit o cremă de față foarte hidratantă, cu care tenul meu se simte foarte bine și face față vremii răcoroase de afară: Origins GinZing. Am cumpărat-o din Sephora. Pentru ochi și uneori în loc de cremă de noapte folosesc ulei de struguri

2. Papuci și balerini de casă foarte ieftini, trainici, bine lucrati și confortabili. Eu am cele doua perechi din imagine, le gasiti pe oldcom.ro

                                                           
3. Știu că am aici pe blog persoane care iubesc rochiile la fel de mult ca mine. Mi-am cumpărat două recent și am învățat ceva prețios: să rezist impulsului de le cumpăra imediat și să le caut și pe alte site-uri-dacă o văd pe fashiondays, de exemplu, o voi căuta și pe emag ori pe answear. Diferențele de preț sunt măricele și variază de la o zi la alta. Am amânat achiziția într-o vineri, sâmbătă dimineața am găsit-o cu 100 de lei mai puțin. Sfatul meu de om pățit-nu vă grăbiți, nu luați din primul loc întâlnit. 


Rochie midi cu imprimeu floral Zitta, Vero Moda
De verificat pe mai multe site-uri câteva zile la rând

4. Trei cărți cu informații medicale utile pe înțelesul oricui. Recent am decis să încerc o dietă fără gluten și lactate și mi-e mai bine ca niciodată. Mă sprijină și ține dieta o dată cu mine o prietenă medic. Duc pe picioare o dereglare hormonală (exces de estrogen) și se pare că aceste alimente sunt puternic inflamatoare. Și lactatele pline de hormoni, zice prietena mea medic. Legume, ouă, nuci și fructe uneori. Până la urmă, nici nu e nevoie de multe lecturi, cât de testat pe propria piele o perioadă. Semnele unor dereglări hormonale, deshidratare, oboseală cronică din cauza respirației superficiale, suprarenale ciufulite-le văd la tot pasul pe chipurile femeilor din jur și mereu mă întreb dacă ele știu …..De cele mai multe ori nu, de aceea scriu aici și atrag atenția cum pot….Sunt lucruri care se pot îndrepta în bine cu un pic de voință.

De ex., pentru suprarenale "ciufulite" se poate încerca o cură cu gemoderivate-coacăz negru, util si pentru creșterea rezistenței la frig și extract din muguri de stejar, dar si anumite alimente precum curmale dulci, telină apio, odihnă la orizontală și căldură, fără stres. 


5. Un serial pe hbogo.ro-văd câte un episod sâmbăta, când copiii sunt la cercetași și în parc: Cartea pierdută a vrăjitoarelor. Un pic de magie nu strică niciodată! Beți un ceai aromat din plante (eu beau cel mai des ceai din mușetel, mentă, salvie și busuioc, dar și verde cu iasomie ori negru cu diverse condimente) sau o băutură cu turmeric și savurați filmul :-)


6. Textele semnate Tatiana Tîbuleac. În cartea Trăiri nespuse, în care semnez textul de la pagina 55, am descoperit-o pe Tatiana Tîbuleac. Grădina de sticlă este cred cea mai bună carte pe care am citit-o anul acesta, urmată de Fabule moderne și Vara în care mama a avut ochii verzi

Comentarii