Alina



Am cunoscut-o pe Alina cu doi ani în urmă, la Brașov, la cursul Trupul meu, puterea mea-eram la a doua ediție cu el și Alina a participat cu toată inima. 
Sala de curs la hotel Kolping, Brașov, un loc în care  mă simt ca acasă

Un curs hrănitor care mi-a adus multă bucurie, mulți oameni frumoși aproape, multă satisfacție

Alina Ursu in stanga si Mihaela Stamate, de la Gradina cu Dragoste.
Doua femei speciale, pline de viata si cu istorii de viata uimitoare.
Fericita ca ambele fac parte din viata mea.
Aici - intr-o imbratisare navalnica, plina de bucuria revederii-ele doua se cunosteau din alte context si s-au revazut in aceeasi sala de curs. 

Ii știam povestea de pe net. O poveste complexă, tulburătoare, cu multă suferință. Dar, ca în orice poveste bună, lumina și binele au învins. Binele din omul acesta atât de încercat. 
Alina este alt om azi. 

Te invit sa o cunosti pe blogul ei și să o asculți în cele două filmulețe pe care le las aici. 







Comentarii