De Sf. Andrei

Va multumesc pentru toate gandurile bune si pentru toate urarile si dragostea cu care ma inconjurati! Mi-ati dorit sanatate, inspiratie, creativitate si sa nu imi dispara niciodata sclipirea jucausa din ochi :-) Toate valoreaza mult pentru mine!

Am avut o zi foarte linistita, petrecuta in confortul si caldura casei. Am dormit in doua reprize-pe la 11 si apoi dupa amiaza cu Miru, am ascultat muzica (le-am descoperit azi pe nemtoaica Beatrice Egli- o femeie care radiaza lumina, este foarte tonica si la fel este si muzica ei si pe frantuzoaica Francoise Hardy, despre care citisem recent intr-o revista), am mancat tort, m-am bucurat de cadouri, m-am jucat cu copiii, si am vazut pe Netflix filmul Femeia Leu impreuna cu Miruna. 

Aveam nevoie de o astfel de zi, linistita, insorita, fara nicio urgenta si presiune.
Recunoscatoare pentru tot!






                      

Comentarii