Fermecătoarea Mae West și celebrele ei cuvinte



Dragostea nu este o emoţie sau un instinct-este o artă.
Nu bărbaţii din viaţa mea contează, ci viaţa din bărbaţii mei.
Între două rele, îmi place să aleg pe cea pe care nu am încercat-o vreodată. (preferata mea)
O femeie îndrăgostită nu poate fi rezonabilă-altfel nu ar mai fi îndrăgostită.
Aş încerca orice o dată, de două ori dacă îmi place, de trei ori ca să fiu sigură.
Nu face aceeaşi greşeală de două ori, decât dacă te alegi cu ceva din asta.
Cel care ezită este un nebun.
Orice lucru care merită făcut, merită făcut încet.
Nu sunt un înger, dar mi-am desfăcut aripile de multe ori.
De obicei, evit tentaţiile, în afară de cazurile în care nu le pot rezista.
N-ai decât să faci ce vrei, dar, dacă îţi drămuieşti dragostea, nu vei primi nicio dobândă.
Nu este vorba de ceea ce fac, ci de cum o fac; nu este vorba de ceea ce zic, ci de cum o zic;şi de cum arăt atunci când o fac şi o zic.
Sexul este emoţie în mişcare. 

Trăiești o dată, dar, dacă trăiești bine, o dată e de ajuns. 

sursa: Historia

Comentarii