Un proiect caritabil



Vivi-micuța artistă- un mic proiect in care m-am implicat cu bucurie. M-aș bucura să ajungă la cât mai mulți dintre voi. 

Cartea cu aventurile micuței artiste începătoare Vivi și calendarul ilustrat pot fi comandate direct de la  Andra Moroșan. Ea este ilustratoarea cărții și a calendarului și poate fi găsită pe pagina ei de facebook sau aici, pe pagina ei de internet. 

Ce spune Andra :

"Anul acesta am hotărât să donez 80% din banii strânși din vânzări unei asociații care se ocupă de animale (completez numele asociației după ce stabilim împreună câteva detalii), păstrând 20% pentru printare.

Având experiența de anul trecut, calendarul de anul acesta a suferit câteva modificări din punct de vedere al design-ului. 
Calitatea printului cât și a hârtiei este mai bună, layout-ul este și el schimbat.
Toate ilustrațiile din calendar au fost discutate și aprobate de copii de la cursul meu de pictură.


Cartea prezintă aventura micuței Vivi. Mulți dintre voi o știți pe micuța mea artistă și ce vrea ea să transmită. 
Vivi este în continuare însetată de cunoaștere și în noua ei aventură colorată îi are tovarăși pe șoricelul Chit Chit, bufnița înțeleaptă și pisicuța Mimi.
Povestea cărții scrisă de Andreea Dragomir se învârte în jurul imaginilor din calendar dar conține și alte desene, activități creative și pagini de colorat.

Cartea are un format mare 28 cm x 22 cm si 38 de pagini.


Cum se face comandă:
Îmi scrieți mesaj privat sau comentariu la postarea asta"

Comentarii