La multi ani, România!

o fotografie facuta ieri. ochelarii sunt mesteriti de Miruna la gradinita :-)



La mulți ani, România. Ești frumoasa și unică. Fă-te bine. Vreau să trăiesc aici, unde m-am născut. Vreau să nu mai îmi plece prietenii afară definitiv. Sau să moara prea tineri, de la atâta stres, muncă în exces și deznădejde. Vreau să mă simt în siguranță și tratată cu respect pe stradă și în spitale. 

Vreau să te faci bine,  România, să strălucești în lume. 

Vreau să răzbească umorul, credința și bunătatea românilor. 

Vreau să fii o țara educata. Educatia te va salva si eu nu o dată mă gândesc ce să fac, mai mult decât fac deja, să izbândești asta. 

La mulți ani, România, cu speranță, cu drag, cu optimism. Puteam să plec din studenție, pot să plec oricând, dar nu o fac. Pentru că eu mă încăpățânez să cred în tine, în viitorul tău, în frumusețea, umorul și înțelepciunea ta. Nu mă dezamăgi, te rog! 




Comentarii