Trei uleiuri cosmetice care mă ajută să trec iarna mai ușor

Iarna ca în Rusia….:-)

30 lei, cumpărat din salon cosmetic


Primul achiziționat a fost uleiul de cuticule. Eu nu port mănuși, nu îmi plac deloc. Frigul de afară, faptul că merg mult pe jos zilnic, spălatul vaselor (nu am mașină de spălat vase) - toate astea au făcut ca iarna trecută să îmi crape dureros buricele degetelor. Pielea din jurul unghiei se îngroșase ușor, aveam mici crăpături dureroase, atât de dureroase încât și să bag mâinile în geantă ori în buzunare devenise prilej de grimase de durere. Nu vă puteți imagina câte creme de mâini aveam! Peste tot-în geantă, pe noptiera, la ambele băi, la bucătărie, în camera copiilor. Mai multe game, mai scumpe ori mai ieftine, din România ori aduse din Israel. Nimic nu era de folos. Până într-o zi când am cunoscut o manichiuristă care m-a tratat și mi-a recomandat acest ulei. De atunci, este nelipsit din casa mea. Il folosesc aproape în fiecare seara pentru a îmi proteja și hidrata pielea din jurul unghiilor. Pentru mâini folosesc diverse creme, încă am recipiente de toate mărimile răspândite prin casă. Din când în când merg la un tratament cu parafină la Apiestetic. Mâinile rămân fine și bine hidratate. 

oleya.ro

Uleiul de struguri l-am cumpărat inițial doar pentru a reduce cearcănele, însă am descoperit că pielea mea îl absoare ușor și rămâne hidratata. Il păstrez la frigider și este plăcut să folosesc două trei picături răcoroase după dușul de seară. Uneori mai simt că este nevoie de crema de noapte după (folosesc o crema de noapte cu aloe de la Body Shop, in care am picurat câteva picături de ulei de tămâie Doterra) alteori merg așa la culcare. 
Uleiul de struguri este cel de-al doilea ulei care mă ajută să fac față iernii.


Ultimul ulei este minunat. Îl am și îl folosesc de doar o săptămână și nu voi renunța la el prea curând. Este vorba despre uleiul de tratament păr Moroccanoil. 
O singură picătură aplicată pe părul ud, șters cu prosopul și părul meu devine mătăsos, hidratat, se usucă mai ușor, mai repede și miroase divin. 

Apa dură din București mi-a ucis buclele naturale, iar frigul de afara mi-a făcut părul uscat, aproape casant. Uleiul acesta mi-a salvat părul, nu mai mă gândesc  obsesiv la tuns, îl pot lăsa de-acum să crească mai lung :-) 
Eu am cumpărat varianta de 25 ml. Nu este foarte ieftin, dar merită toți banii. 

99 lei, 25 ml, in magazinele Profihairshop.ro, 90 lei direct la sediul Topline

Comentarii

Irina a spus…
Moroccannoil e cel mai wow produs pe care l-am folosit vreodata. Eu am nimerit de am luat prin cineva un fel de ulei de stralucire, insa e minunat, face un par superb, matasos, hranit si imi place maxim parfumul lui, parca a tamaie ar mirosi? As vrea sa incerc gama pentru par ondulat si cret de la ei.

Numai bine, Andreea!
Andreea a spus…
e minunat, da! pana la el, am incercat tot felul de sampoane hidratante, ba am aruncat banii si pe niste masti de par, dar nimic nu se compara. hm, poate ma indur si eu sa dau atatia bani pe samponul pentru par ondulat :-) Sunt cam scumpe produsele Moroccanoil, dar se si vad rezultatele..