Primele cărți din 2019


Am încheiat anul citind ultimul volum din Harry Potter, dar și cărțile:

Mai am de citit cartea primită de la Moș Crăciun, dar nu am acum dispoziție de ea, așa că se odihnește pe noptiera mea . 

Acestea sunt cărțile cu care aleg să încep anul: 

  1. Overcoming trauma trough yoga, David Emerson
  2. Poezii, Vasile Voiculescu
  3. Vinil de  Igor Guzun
  4. Câteva motive să iubești viața, Matt Haig
  5. Postul negru. O nouă terapie, Thiery de Lestrade
  6. Postul-un miracol, Paul C. Bragg
  7. Puterea cuvintelor, Hal Urban
  8. Vino cu mine, știu exact unde mergem, Dan Sociu
  9. Iubiri dificile, Italo Calvino
  10. Iubirea omenească, Andrei Makine
  11. Școala zeilor, de Stefano Elio D Anna - o carte pe care o iubesc, pe care am citit-o și rscitit-o, dar pe care nu o am în bibliotecă.

Imi mai doresc un album de artă contemporană - Roman Tolici-cred că pe el l-am descoperit pe Instagram. 
De asemenea, aștept cu nerăbdare traducerea unei cărți cabaliste, Unlocking the Zohar

Voi ce cărți așteptați? Ce aveți acum pe noptieră? 



Comentarii