Gânduri și mici descoperiri

Nu știu la voi, dar la mine trec zilele în viteză. Când zic că mie nu-mi stau nici mâinile, nici picioarele, nici mintea, chiar nu glumesc :-))
Mi-e dor să scriu aici. Mi-am petrecut weekend-ul la malul mării cu copiii, așa că profit de infuzia de soare și lumină din celule să vă spun ce mici descoperiri am mai făcut. 



1. Să încep cu escapada la mare. Am dormit la Le Premier și a fost perfect. De la intrare, începe plaja….Este într-o zona linistită, în port, cu toate obiectivele turistice la câțiva pași. 
Am mâncat la Buddha Bar Marina, la The View și la Hotel Ibis. Peste tot am apreciat personalul, la Ibis liniștea (am fost doar eu si cei mici în restaurant) si la The View totul-priveliștea (este pe faleza cazinoului) mâncarea (am luat un mic dejun copios acolo ), personalul super drăguț și atent cu noi. Copiii au stat mult afară pe plajă, am fost la delfinariu, microrezervație, la acvariu, la muzeul de sculptura Ion Jalea, sus în moschee, hai hui pe străduțe vechi. Îi antrenez mereu în astfel de plimbări să se uite cu atenție la detalii (de ex. să îmi spună ce case au camere de luat vederi, fără să se holbeze prea mult, ce culori au porțile, ce scrie pe plăcuțe etc), să își ia puncte de reper, să gândeasca logic, strategic, simulăm tot felul de situații, îi rog să găsească scurtături sau să decidă pe unde o luăm. Miruna este începătoare încă, dar Vladi la cei 10 ani ai lui este destul de bun :-) Au fost două zile intense și frumoase, însorite. Încă aud pescărușii și foșnetul valurilor.

La capitolul descoperiri, rețineți deci locațiile din Constanța-Le Premier, Buddha Bar Marina si The View. Ne-am simțit bine la ei. 
Str Vantului, foarte aproape de Le Premier

The View, pe faleza Cazinoului

Eu și Miruna. Prânz la Ibis

Vedere din turnul Moscheii
vedere de la usa hotelului 



2. Am început să folosesc o cupă menstruală Ziggy. Mi-a fost îngrozitor de frică să plec cu ea de acasă, dar am făcut-o și a fost totul în regulă. Nu am avut încă curaj să o port noaptea. Este extraordinar de ușor de folosit. Este delicata, ușoară, confortabilă. Simt că mi-a simplificat mult viața. Nu voi mai reveni la absorbante, deși am decis să păstrez în casă un pachet pentru orice eventualitate. 

3. Am primit cadou un abonament de zece sedinte la Skin Medspa. Merg la ei pentru presodrenaj limfatic, un tip de masaj de care am nevoie regulat. Retin apa, corpul meu este la dispozitia fazelor lunii…e complicat.  Dupa prima sedinta, cantaream ceva mai putin, dar, cel mai simpatic efect este ca ies de acolo impleticindu-ma de somn. Torsul aparatelor, muzica, masajul in sine, relaxarea toate ma fac sa mor de somn. Cred ca am ajuns la jumatatea abonamentului si deja ma gandesc ca o sa duc dorul sedintelor în care mă ascund acolo și savurez liniștea :-) 
Doua lucruri ma impresioneaza la ei-personalul bine pregatit, gata să îți explice șiiii cât de frumoase si fit sunt clientele lor, femeile care apeleaza la aceste terapii! Am tot observat o dată, de două ori ce cliente frumoase și îngrijite le trec pragul….Frumusetea vine din detalii si detaliile acelea sunt muncite! 


4. Am descoperit niste probiotice minunate (Bio-kult), al caror efect îl simt și eu, în sfârșit. Și eu și copiii luam probiotice regulat. Eu mai iau de puțin timp coenzima Q10 și un complex de B-uri, iar cei mici vitamina C, ocazional. 

5. Gustul căruia nu îi rezist este cel de nucă de cocos. Trufe cu cocos? Salivez deja. Bounty? Bun și el! Nucă de cocos? Daaa. Cea mai bună gustare. Dacă mi-o sparge cineva și mi-o taie felii :-)) Am descoperit goodies, printre ele si trufe cu cocos-toate din cele mai bune și naturale ingrediente! Click aici.

6. Mâine, pe 26 martie, de la 20.30 rulează documentarul Distanța dintre mine și mine (Nina Cassian) la cinema Muzeul Țăranului Român




7. Tot la Cinema MȚR joi seara puteți vedea filmul Touch me not. Citiți aceste rânduri tulburătoare, luați-vă inima în dinți și mergeți să îl vedeți. 


8. Cursul online Trupul meu, puterea mea va avea curând un nou design, semnat Anda Reuben. Anda este un graphic designer talentat, o sibiancă care a intrat recent în viața mea, însă am senzația că o cunosc de o viață. Primul modul, singurul care este gata acum, mi-a tăiat respirația, este minunat! 

9. Am cerut rezilierea contractului cu Libris Editorial pentru nerespectarea clauzelor contractuale. Cucoana Răceală nu va mai fi reeditată de către ei. În acest moment, nu am idee ce voi face cu această poveste.

Alte două cărți, una cu povestiri deșirate din începuturi oferite de către prieteni, Felii de viață dulce amăruie și o carte pentru copii, Mira, fetița spiriduș sunt în lucru la ilustratoarea Andra Moroșan. Povestea Mirei o voi citi în Săptămâna Altfel la doua școli. Sper mult să le placă copiilor. Tuturor adulților care au citit-o le-a plăcut! 
Povestirile pentru adulți sunt dulci amărui, așa cum este viața și au, dacă mă întrebați pe mine, gust de pricomigdale ….Așa le și văd, însoțind cu gustul lor o cafea ori un ceai de iasomie într-o după amiază de huzur și pace. 
Îmi doresc tare să găsesc o editură care să le preia. Dacă știți pe cineva, dați-mi de veste! 


Mai sunt câteva lucruri care ar merita loc în lista de aici, dar nu mai am timp. Vă mai spun doar că mă bucur de orice semn de viață de la voi și că mă interesează maxim și descoperirile voastre. Deci? :-)


Comentarii