Ai grijă de tine



When you take care of yourself, you're a better person for others. When you feel good about yourself, you treat others better. Solange Knowles


Am găsit citatul de mai sus din întâmplare, pe instagram. Cred ca noi, femeile, suntem crescute să ducem greul. Greul casei, să ne împărțim fără respir între casă, servici, copii. Să ne simțim vinovate când ne oferim ceva. Când avem grijă de noi. 

Ce mai înseamnă pentru voi azi a avea grijă de propria ființă? 

Poate o pauză. Poate un set de analize sau un simplu detartraj. Un abonament la masaj. Ceva bun de mâncat, doar pentru tine. Timp cu o prietenă nouă. Timp într-o librărie sau într-o galerie de artă. Dialog deschis. 

Ce înseamnă? La ce nu renunți orice ar fi? Ce adaugi? Ce visezi ? Eu vreau să am grijă mai mare de mine și asta înseamnă să îmi ofer fără să mă simt vinovată, fără presiune, fără amânare. 

Comentarii