Întrebări


Toată viața noastră, căutăm doua lucruri: iubirea și să ne cunoaștem pe sine. 
Iubirea o găsim iubind și dăruind, cunoașterea de sine vine pe cel puțin doua căi: experiențe variate de viată și întrebări.

Întrebările bune, la care răspundem cu onestitate, nu la modul ideal, sunt chei care descuie uși grele-toate duc către noi înșine, toate ne lărgesc cunoașterea…

Apropo de onestitatea cu care răspundem-îmi amintesc un workshop la care am mers odată. Ne-a întrebat trainerul ce facem când suntem nervoși, supărați? Mă plimb prin pădure, dansez, fac cumpărături. Eu ascultam și mă gândeam-ah, da, și eu fac toate astea. Dar nu fix atunci când am nervi. Când am nervi, eu sparg căni! Dau cu ele de pământ de nu se văd, am spus. Și țip.

Nu mai fac asta de mulți ani, dar atunci spărgeam căni. (scriind asta, mi se explică și de ce am acum prea multe căni în bucătărie :-)) Au tăcut toți. Fusesem sinceră. La subiect, eu nu vorbeam despre ce ar fi ideal să fac la nervi. Eu țipam și spărgeam căni. Cui îi arde să deschidă internetul si să facă cumpărături? Sau să plece prin magazine? 
Acum am altă tehnică, mă ajută mai mult și nu trebuie să strâng cioburi apoi și să trăiesc cu rușinea și vina :-)))

Este pe facebook un grup de mame antreprenor, Business Mom Club. Si acolo există o rubrică, #360businessmindfulness se numește, unde moderatoarea grupului postează întrebări culese în privat de la noi, membrele grupului. Ce exercițiu minunat să contempli o întrebare și să răspunzi la ea. Să citești răspunsurile celorlalte, să vezi cum răspund, la modul ideal ori onest, profund sau superficial. Egal până la urmă, cred că fiecare întrebare zgârie puțin suprafețele, lasă urme, invită la dialog intern, la autocunoastere. 
Vă las aici câteva întrebări, poate vor fi capabile să vă ducă din punctul A în punctul B…Unele întrebări îmi aparțin. 







Comentarii

Anonim a spus…
Bune intrebari!
Foarte bune. Mi-am dat seama insa, ca as raspunde diferit intr-o alta zi!!!
Si tot eu as fi.
odetta
Anonim a spus…
Hi there, just wanted to say, I loved this post.
It was inspiring. Keep on posting!
Anonim a spus…
Hey very nice blog!
Andreea a spus…
Odetta, incearca ca exercitiu scris. Vezi dupa o saptamana, de exemplu, daca este un numitor comun, un nucleu, daca poti merge mai departe cu un plan de actiune, o strategie, o tactica.
Andreea a spus…
@Anonim-Thank you!