3 plante benefice nouă și caselor noastre



Ne putem îmbunătăți viețile în atâtea moduri! Despre plante am tot scris-iubesc ceaiurile și efectele lor (aveți aici o reteta de ceai care infuzează optimism și stare de bine), folosesc cu succes uleiurile esențiale pentru diverse situații, dar și cosmetic (uleiul de tămâie, un antirid excepțional, stă pe etajeră în baia mea. Aplic mereu seara pe față una doua picături amestecate cu crema și sublingual iau o picătura, este și antiinflamator). 

Am comandat și de-abia aștept să vină următoarele plante:


🍃 Aloe Vera

Este o plantă minunată, cu multiple utilizări medicale și cosmetice. Eu am cumpărat-o pentru capacitatea ei de a purifica aerul si de a combate radiațiile UV. 
Pe youtube puteți găsi multe filmulețe din care să învățați cum să recoltați  și să utilizați gelul atât de binefăcător. Un singur lucru vreau să menționez aici: daca simțiți că nimic nu vă mai hidratează cu adevărat tenul, încercați gelul de aloe vera! Pe acesta l-am folosit asta iarnă și eu. 



🍀 Copacul banilor - Pachira aquatica


Este o plantă ușor de întreținut. Are o tulpină frumoasă, împletită. Cine deține o astfel de plantă, zice arta Feng Shui, se bucură de prosperitate și succes în afaceri. Este veșnic verde, așa că va însufleți minunat spațiul în care locuim. 
Eu am cumpărat o planta de 80cm înălțime. Dupa mine, este o plantă atât de frumoasă, încât sufletul se va îmbogăți admirând-o zi de zi! 



🌿 Maranta, planta care se roagă

O plantă ușor de îngrijit, care preferă vara spațiile umbroase. Se numește planta care se roagă sau planta celor zece porunci, pentru ca atunci când scade intensitatea luminii, seara, frunzele ei se ridica vertical, (ca) în rugăciune…

Poate privind-o ne amintim și noi să ne împreunăm mâinile și să ne rugăm și să mulțumim :-)



Comentarii