De unde cumparam rochii din in



De peste tot, o sa ziceti. Bine, asa este, eu insa nu apuc prea des sa intru in magazine fizice, asa ca obisnuiesc sa comand online. 

Iubesc inul, imi ofera  mult confort in zilele caniculare.

Am haine din in din aceste trei magazine online: 



azi am vrut sa imi cumpar varianta blue a unei rochii pe care o port des vara, dar nu mai era disponibila. O am de anul trecut si o apreciez mult: este lejera, confortabila si rezista bine la spalari dese (inul devine oricum mai moale si mai placut dupa spalari repetate). Pe acest site gasiti diverse haine din in. Preferatele mele raman insa aceste rochii, indisponibile momentan, sper. 






Nu sunt ieftine neaparat, dar arata si se comporta bine in timp. Tot aici gasiti si haine din lana, matase, bumbac organic si canepa-materiale naturale, confortabile, care lasa pielea sa respire.







pe ei i-am descoperit recent pe Instagram si azi am comandat o rochie. Nu este din in, ci din stofa bumbac. Au insa multe produse din in, aruncati o privire. 


rochie din in Motifs



Comentarii