Dragă Moș Crăciun,


știu că ești ocupat acum. Când și dacă te edifici că exiști, fă-ți o cafea si aruncă o privire pe lista mea. Ia și un magneziu înainte, că eu nu cer cu anii, dar și când mă prezint cu lista…..



Nu trebuie să te ocupi de tot, desigur. Dar ce frumos ar fi să îmi aduci fix, dar fix ceea ce visez eu! În copilărie erai chiar bun la asta, mai știi?



⛄︎ O rochie roșie. Nu că nu am niciuna roșie. Am. Dar asta...are ceva special. Simplitate, versatilitate. Și e din "neopren care nu se destrama" și nici nu am habar ce e ăla neopren. 


O găsești pe urbandiva.com



⛄︎ Cerceii care mi-au furat inima. Și pe care nu mă îndur să mi-i cumpăr singură. Și pe care îi voi purta cu orice rochie din garderoba mea. Nu cu cea de mai sus, e prea mult. 

aici

⛄︎ Pantalonii aceștia. Nu port eu des pantaloni, dar când o fac, vreau să fie comozi, bine lucrați, de calitate, să meargă la orice bluză am. Hainele undress sunt așa toate, minunate de purtat. Minimaliste, plăcute. 


aici

☃︎ Cărțile acestea: 

Cum învață oamenii, de Olimpia Meșa
Departe de trunchi, Andrew Solomon
Ierusalim, biografia unui oraș, Simon Sebag Montefiore
Brisbane, Evgheni Vodolazkin
Corpul nu uita niciodată, de Bessel van der Kolk
Renovări, Mara Wagner


⛄︎ Un abonament la pilates. Imi lipsesc, fir-ar, orele de pilates, mai mult decât mă așteptam…



Ați auzit de crăciunoză

Și, dincolo de lista mea cinstită, căci fix lucrurile astea am putut găsi să le vreau (bine, poate si bocanci și un palton nou, pe ale mele le-am purtat până aproape le-am rupt), știți filmul pentru copii Arthur Christmas? L-am vazut în 2017 și încă îi port o amintire luminoasă. Fiul meu vă recomandă călduros și filmul Elf (ambele sunt pe Netflix).


Comentarii