Divertisment. Chestionarul lui Proust






1. Principala mea trăsătură:
puterea de a vedea binele in orice mi se intampla

2. Calitatile pe care doresc să le întîlnesc la un bărbat:
constanța în atitudine, 
echilibrul interior, tandretea, dorinta si puterea de a proteja

3. Calitatile pe care le prefer la o femeie:
empatia, puterea interioară, feminitatea 


4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei:
iubirea si generozitatea lor 


5. Principalul meu defect:
Sunt uneori bossie, pentru ca vad lucrurile in avans. Spun direct lucrurile, fără menajamente. As putea avea mai mult tact….


6. Îndeletnicirea mea preferată

cititul

7. Fericirea pe care o visez
O lume diferita, cu noi la alt nivel de unitate si evolutie


8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
nu pot spune, e mai bine să nu spun


9. Locul unde aş vrea să trăiesc
In Magura, in Piatra Craiului sau in Israel


10. Culoarea mea preferată
Bleumarin. Si rosu, la egalitate. Port ambele culori foarte mult 


11. Floarea care-mi place
Laleaua


12. Pasărea mea preferată

ciocarlia, pasarea Phoenix

13. Prozatorii mei preferaţi
toti cei carora le-am citit tot ce au scris si nu sunt putini… Murakami, Allende, 
Llosa, Bruckner, Jung, Jeanette Winterson, Elif Shafak, Zeruya Shalev, Octavian Paler, Hesse, Doris Lessing si multi, multi altii.

14. Poeţii mei preferaţi
Marin Sorescu, Rilke, Julia Fehrenbacher


15. Eroii mei preferaţi din literatură
Acum-Marcovici, din cartea O noapte, Marcovici si Zorba Grecul


16. Eroinele mele preferate din literatură
Nu eroine, cat surse de inspiratie. Am avut de ex, sansa si norocul sa citesc la timp cartea Scanteia, de Kristine Barnett. Felul ei de a fi mi-a dat putere si a fost o sursa enorma de inspiratie pentru mine la inceputul mamiceniei. 


17. Compozitorii mei preferaţi
 Rahmaninov, Chopin si recent descoperitul Wim Mertens 

18. Pictorii mei preferaţi
Victor Brauner, in mod special, Dali


19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
Oamenii integri, cei care, de multe ori, sunt diferiti de restul, dar raman loiali valorilor lor. Mamele singure. Parintii cu copii cu nevoi speciale ori cei care adopta. Toti cei care isi fac treaba, oricare ar fi ea, cu dragoste, seriozitate si dedicare. 


20. Ce urăsc cel mai mult
Lașitatea, lipsa curajului, trădarea, pasiv-agresivii


21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere
Disciplina


22. Cum aş vrea să mor
Împăcată, în liniștea propriei case, pregătită pentru trecere

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
greselile copiilor


24. Deviza mea

Lucruri mici, cu dragoste mare (inspiratie via Maica Tereza)


Daca aveti voi alte intrebari, va rog :-)

Comentarii