3 locuri în care găsesc recomandări de cărți bune


Învățare, de Tara Westover

Nu am dat gres cu alegerea unei carti ori de cate ori am mers pe mana lor. 
De cate ori nu mai stiu ce sa citesc, deschid paginile lor si frunzaresc recomandarile lor sau ale cititorilor blogurilor lor. 

Este vorba de Ana Maria Onisei, fetele de la Coverstories si Oana Botezatu. 

De la Ana Maria Onisei am aflat de exemplu de prea putin cunoscuta Asteptandu-l pe Bojangles, o poveste fermecatoare, pe care am citit-o intr-o vacanta la mare. 




Si tot la recomandarea ei am avut cu mine in acea vacanta si cartea Trezirea leilor, de Ayelet Gundar-Goshen. Tot ea semneaza si O noapte, Marcovici, o carte care este acum printre preferatele mele. 



Din recomandarile celor de la Coverstories mi-am notat recent doua, insa am amanat sa le comand-Fericit pana la adanci batraneti, de Paul Dolan si Arta relaxarii, de Claudia Hammond. Dupa ce le-am rasfoit virtual, am ajuns la concluzia ca sunt destul de buna la ambele capitole, asa ca am decis sa invat ceva nou. 
Am comandat azi cateva carti pe care sa le citesc cu usurinta si placere maxima, scrise de autori care imi plac-Murakami, Eric Emmanuel Schmitt, Berhard Schlink, Holly Ringland. 
Florile pierdute ale lui Alice Hart, de Holly Ringland apare recomandata atat de Ana Maria, cat si de Coverstories. Un motiv in plus sa o adaug in cos! Citind un fragment pe pagina Anei Maria, mi-am zburat gandul la o alta carte draga, Limbajul florilor, de Vanessa Diffenbaugh. Daca o gasiti, sa o cititi, este o lectura placuta. 


Si pe blogul Oanei Botezatu gasiti multe recomandari interesante adunate in postari cu hastagul #cecitim. De lumanarile pe care Oana le vinde nu mai zic nimic, am deja cateva in dormitor si alte cateva daruite. 



Dincolo de recomandarile de carte, veti gasi la aceste adrese virtuale trei inimi mari, trei minti ascutite si multe povesti cu miez care va vor hrani si inspira. 



Comentarii