Filmele de week-end

Miracol in celula 7

Pregatiti servetele. Poate ca nu este atat de trist-si nu este, mai ales ca se termina cu bine, dar daca, dintr-un motiv sau altul s-au adunat niste lacrimi in interior si pana acum nu si-au gasit calea sa iasa…..acum o vor face suvoi. 

Farul orcilor 

Filmat in Patagonia. Numai aceasta informatie si mi-ar fi ajuns sa ma convinga sa il vad, caci Patagonia este o destinatie la care visez de ceva vreme. 
O mama isi duce fiul autist in Patagonia, sperand ca un padurar si orcile sale salbatice sa il ajute pe baietel sa isi descopere abilitatile emotionale. Nu mi s-a parut ca au chimie vreun pic actorii principali, cred ca se putea transpune mult mai frumos aceasta poveste reala. 




Noaptea vine în India


In el joaca actrita romanca Clara Voda. Despre calatoria spre India a unui barbat infirm din Spania, insotit de ingrijitoarea lui romanca. Calatorie cu peripetii si popas in Romania…Nu va spun cum se termina..





Iubeste, casatoreste-te, repeta


o comedie destul de reusita, am ras aseara cu pofta de cateva ori. In plus, este filmat in bella Italia, la un vechi palazzo. Minunat.


  Familia mea fericita

Cred ca stim toti cum e cand nu mai poti trai cu familia ta si vrei pauza, vrei un spatiu doar al tau, vrei distantare. O profesoara decide sa se mute singura, parasindu-si sotul, cei doi copii si ginerele plus parintii cu care locuia. 
Dupa 52 de ani traiti alaturi de trei generatii, decide sa o ia de la capat, pe cont propriu. O sa va placa. 






Am mai vazut ultimul sezon din Money Heist (La casa de papel), un serial relaxant-Avocata apararii (Abu Dhabi), doua episoade din ultimul sezon din Straina (Caitriona Balfe este incredibila). 
Pe 16 aprilie apare sezonul trei din Fauda, un serial israelian pe care l-am mai recomandat alaturi de Prieteni si eroi sau Hostages.


Pe lista mea cu filme de vazut mai sunt cateva - Minunea (Mucize), Ce s-a intamplat cu luni?, Sfidarea, cu Daniel Craig si Biutiful, in regia lui Alejandro G. Inarritu.



Pe toate le gasiti pe Netflix. 


Comentarii

Anonim a spus…
Mulțumim, minune! Aurora F.
Andreea a spus…
Cu mult drag! Multumesc de vizita!
Sorina a spus…
Super filme, multumesc pentru recomandari :D
andreea a spus…
Cu drag, ma bucur ca ti-au placut!
Anonim a spus…
Multumesc !
O zi frumoasa va doresc !
Andreea a spus…
Cu mult drag! Multumesc si eu!