Povestiri dulci amărui


Ai citit cartea mea?

"Pastele sunt atât de fiebinți, mănânc repede și deja simt cum farfalele micuțe îmbibate în ulei fierbinte și parmezan topit mi se lipesc de intestinele neprimitoare, în timp ce în gât mi se pune nod de lacrimi la gândul că n-am fost în stare să îmi meșteresc și eu un vas frumos sau dacă nu frumos, măcar funcțional, util, bun să păstreze în el ceea ce amândoi ne străduim să punem acolo: gesturile mici romantice se pierd ca pietricelele aruncate în prăpăstii, mângâierile ne rănesc și mai tare, pentru că ne amintim cum aceeași mână lovise deunăzi amenințător aerul, vorbele nu se aud, fiecare vorbește singur, sau dacă aude ceva, aude total distorsionat, e chiar impresionantă capacitatea asta de a nu înțelege ce spune celălalt, ce formă de protecție a mai inventat mintea noastră!"

(fragment din cartea mea de povestiri desirate din inceputuri date).

Sharing is caring.

Dulce amarui este pe amazon in format kindle. Pot fi citite pe telefon cu ajutorul aplicatiei gratuite kindle amazon.

Comentarii