cărțile pe care mi le doresc

 



Încă am pe noptieră cărți necitite, așa că mă abțin să comand altele. Nu mă împiedică însă nimic să salvez în telefon titluri interesante, pe care intenționez să le citesc în viitor:

Un pic de inspirație pentru prietenii care vor să îmi dăruiască ceva de Sf Andrei :))


1. Cartea psalmilor, ediție bilingvă, coordonator Madeea Axinciuc, editura Polirom-prima traducere academică, neconfesională

2. Zabor sau psalmii, Kamel Daoud

3. Copiii ghetoului. Numele meu este Adam, Elias Khouri

4. Fotocrom Paradis, Deniz Otay

5.Omul de castane, Soren Sveistrup

6. Supertehnici de comunicare, Alan C. Fox

7. Cu ultima suflare, Paul Kalanithi

8. Ipoteza fericirii, Jonathan Haidt

9. Cum să spui te iubesc, Michael Engler, Martina Mates (pentru copii)

10. Ecuațiile emoționale, Chip Conley

11. Miracolele Mirandei, Siobhan Parkinson (pentru copii)

12. Umbra muntelui, Gregory David Roberts

13. Nădejdea vindecă, Katherine și Jay Wolf

14. Despre trup, Victor Ieronim Stoichiță

15. Copilul optimist, Martin Seligman

16. Balancing heaven and earth, Robert A. Johnson

17. Sacred Prostitute, Marion Woodman, de fapt mai multe de aceasta autoare

18. Intuitive body, Wendy Palmer

 19. Akenaton faraonul soare, Daniel Meurois Givaudan (citesc orice gasesc de aceste autor)

20. Medicină isihastă, Ghelasie Gheorghe Ieromonah




Comentarii