de unde cumpăr diverse online

 



Vă las mai jos câteva locuri de unde fac cumpărături online de care sunt foarte mulțumită. 

Cumpăram online mult și înainte de pandemie, așa că am un istoric lung cu aceste site-uri. 


1. Detergenți rufe, podele, băi, bile de baie de la herbaris.ro

2. Cosmetice, suplimente de la Farmacia Tei. Au cele mai bune prețuri și găsesc la ei produse Weleda, pasta de dinți favorită (Marvis cu iasomie și Weleda cu sare), ștevia Organic India pe care o folosesc dimineața la cafea (comand regulat câte doua trei cutii), spirulină, chlorella, șampoane și săpunuri pentru copii, serul SVR care e minunat pentru tenul meu. 

3. Ceaiuri Yogi Tea de la rangali.ro

4. Năut, bile de orez fără gluten, lapte vegetal, alune de pădure crude, caju, migdale, linte roșie, paste, musli, hrișcă crunch pentru micul dejun de la driedfruits.ro.

5. Unt de arahide și siropuri de cătină și brad de la sundaybites.ro

6. Ulei de măsline, șampon, balsam, săpun lichid de mâini, cremă de față, ceaiuri naturale de la Cămara sfântului munteFolosesc și produse Moroccanoil, pentru păr pe care le comand pe toplineshop

7. Condimente,  oțet de la mănăstirea Nera

8. Smântână, ouă, pui, piept de rață afumat am luat de aici . Nu chiar regulat, luam și de la Mega/Lidl. Somon, legume și fructe congelate de la alfredoseafood

9. Murături (conopida și morcovi murați) am comandat la seracuarome

10. Șosete de la happytoe

11. Lumânări parfumate de la kronim și darshop

12. Cărți de la cărturești, elefant, libris

13. Mâncare gătită, uneori, de la oalacubunătăți.ro si foodevolution

14. Haine copiilor am cumpărat ultima dată de pe uniqlo, reserved


Sper să vă fie de folos această listă. Garantez pentru calitatea produselor. 


Comentarii

Andreea a spus…
Torturi pentru aniversari am luat si vom lua de la pinklemonade.ro si de la Sorana, baked_with_love.bysorana (vedeti cont instagram). Sori este matusica copiilor mei :-)
Raluca a spus…
Foarte bun site-ul, multumesc pentru recomandare!