Un vis care va rămâne multă vreme cu mine




M-am trezit azi la 5.30 dintr-un vis. Eram in Bucuresti cu un grup si aveam cu noi o pasare roșie. Pledam să îi dăm drumul. Cel care o avea în colivie nu era convins, dar până la urmă a deschis colivia și a lăsat-o să zboare. Se făcea apoi că intram într-un supermarket mare. Mergeam pe culoarele dintre rafturi. Atenția mi s-a dus în interior, simțeam pofta de zbor și libertatea nou descoperită a păsării. Simțeam dorința ei de a reveni, care însă se estompa cu fiecare fâlfâire de aripi. Se îndepărta.

I-am lăsat pe ceilalți în magazin și am ieșit afară. Un apus grandios - mult roz, mov, lumină. Priveam strada și blocurile aureolate de apus, în timp ce urmăream în mine senzațiile păsării eliberate. Nu se mai întorcea, simțeam bucuria ei, pofta de zbor cu care se avânta. Si atunci…o vrabie mică mi-a poposit pe mâna stângă. O priveam uimită, vedeam cum bate inima ei, simțeam gheruțele mici, reci pe mâna mea. Am mângâiat-o și apoi și-a luat zborul. 


 Au trecut câteva ore de la trezire și eu încă simt mica vrabie pe mâna mea stângă…


Voi păstra mereu cu mine imaginea aceasta-eu în fața unui magazin contemplând un apus spectaculos. Senzații interne noi, dar atât de firești. O vrabie care poposește pe mâna mea. 

Acest vis mi-a dat o stare bună, a pus în mine o liniște vie, o încântare și multă culoare. De mult nu mi-am mai amintit visele….

Dormeau toți azi dimineață când mi-am făcut o cafea cu lapte de migdale. Până a fost gata, am curățat mușcatele de frunze uscate (toate sunt înflorite!), am scos nasul pe terasă să respir aerul rece, apoi am pregătit o tavă cu brioșe fără făină-cea mai ușoară și rapidă rețetă pe care o cunosc. 

Am o zi liniștită, fără nimic special de făcut.

Pink Martini, brioșe, mandarine, cafea și cartea lui Neville Goddard, care efectiv îmi aprinde imaginația. 


Stie cineva ce simbolizează vrabia? Am căutat în dicționarul de simboluri a lui Chevalier, dar nu am găsit nimic. 



Comentarii

Unknown a spus…
Mica vrabie interioara , prinsa pana acum in grupul care pare sa o con-duca in viata, a primit dreptul sa fie libera, sa poata vedea si intelege singura realitatea, sa poata gresi. Pasarea rosie, viata, a insufletit o parte interioara cu bucuria promisa a eliberarii.
Andreea a spus…
Multumesc foarte mult pentru perspectiva!