Prezență, vitalitate, conștientă, charismă, rafinarea trăsăturilor prin modelare emoțională

Pentru acces la curs și la mini e-book-ul Dușuri interioare, click pe cuvintele albastre.



Cursul online Trupul meu, puterea mea



În fiecare luni dimineața, timp de câteva săptămâni, vei primi un modul pe e-mail. Lectura lui îți va lua minim 5 minute. Munca interioară….oricât vei dori tu. Eu am lăsat o săptămână între module timp în care poți apela la suportul și consilierea mea. Timp de cinci săptămâni îți voi fi alături în această călătorie.

Personal,

De cand am decis sa cobor din minte in corp, am devenit:
🐝
mai prezentă
❤️
mai atentă la ceea ce imi transmite corpul (de ex, recent, intrasem in aplicatia Auchan sa dau o comanda de alimente. Am simtit corpul tensionandu-se putin, dar nu am stiut de ce. Am adaugat produsele in cos, fara sa pot face plata. Aplicatia se inchidea pur si simplu. Am renuntat, gandind ca incerc mai tarziu. Mai tarziu nu a mai fost nevoie, căci bunicii au trimis multe daruri. Nu mai era loc in frigider nici pentru un iaurt…) De unde "stia" corpul meu? El este conectat la un camp de energie, de inteligenta superioara.
🌹
mai frumoasa, am un nivel mai mare de vitalitate, care se traduce prin ochi si piele stralucitoare, energie sa fac tot ceea ce imi propun
🔥
mai vie, cu o energie mai jucăușă
🦋
mai charismatică, magnetică pentru ceilalti

Viata se trăiește in corp. Corpul nostru mărturisește tăcut istoria noastra. Emotiile îngropate in el, neputintele, blocajele, curgerea, lipsa, grijile, bolile, bucuriile, viciile si calitatile noastre-toate pot fi citite in corpul nostru. Trăim la "mansardă", ne dăm jos cu greu, uitând ca viata apartine celui care își revendică toată ființa...
"Noi existam, iubim, muncim si ne indeplinim nevoile noastre in continua schimbare prin intermediul corpului fizic si a interactiunilor cu mediul. Experienta corpului nostru este experienta sinelui nostru, la fel cum gandirea, imaginatia si ideile fac parte din sinele nostru.
Cu cat ne separam identitatea de experienta corporala, cu atat lucrurile par "sa ni se intample". Ne simtim lipsiti de control, disociati, fragmentati. Pierdem contactul cu baza principala a experientei umane-realitatea noastra corporala. " (James I. Kepner)



Mini e-book-ul Dușuri interioare




Le-am spus „dușuri interioare”, pentru că, după ce le folosesc, mă simt ca după un duș bun: curată, mai usoară.
Sunt potrivite pentru tine dacă te confrunți cu tristețe ocazională, oboseală, lipsă de inspirație, rutină obositoare.
Aplică ce citești, inspiră-te din ele și apoi găsește propriile surse de putere cu care să îți alcătuiești propria trusa de urgență.
Bucură-te până atunci de mica mea trusa de „ajutoare”!

Fii bine, îți datorezi asta.

"Am citit ”Dușurile” pe nerasuflate si pot sa spun ca sunt magice.
Efectiv cuvintele se lipesc de inima, sunt de la suflet pentru suflet!
O sa o pretuiesc si o sa o citesc oricand simt nevoia sa ma curat putin pe interior. Cartea mi-a adus aminte de cat de mare este puterea exteriorului de a ne influenta interiorul, dar si invers.
Am simtit cum imi creste puterea de a fi bine, asezata, relaxata, linistita, in armonie cu ce e in jur. " (






Comentarii