Părul meu e mai fericit

 



de când am făcut câteva schimbări benefice pentru sănătatea lui :-)


Am părul blond, vopsit. Un păr vopsit blond este predispus la uscare, vătuire, rupere, fragilizare mai mult ca orice alt tip de păr. Nu o dată m-am tuns doar pentru a scăpa de vârfurile arse și încurcate.

Am citit mult, am căutat activ soluții pentru a îmi proteja părul pe termen lung. Sunt fericită cu schimbările făcute, îmi place părul meu acum și de tuns, m-am tuns ultima dată pentru că am optat pentru un bob mai scurt, nu pentru că nu se mai putea cu părul deteriorat. 



                          

FATA DE PERNĂ DIN MĂTASE

Prima dată, am schimbat fața de pernă cu una din mătase. Este foarte fină și plăcută, are efect antirid, nu mă trezesc cu capul transpirat, pentru că mătasea oferă părului și pielii o senzație de confort și răcoare. Pentru părul ondulat ca al meu, mătasea este ideală, nu strică buclele naturale, căci menține părul mai hidratat și nu aplatizează părul. Dimineața mă trezesc cu el frumos, uneori nici nu îl perii, așa frumos stă. 



                           


CO WASH 

Am aflat de acest produs care înlocuiește cu succes șamponul de la o prietenă pe facebook. Mi-a schimbat viața. Este natural, blând cu părul și scalpul, nu face spumă ca un șampon obișnuit, curăța bine, chiar și părul încărcat cu produse  (spumă păr, gel etc), tine mult. Eu ador acest produs, îmi lasă părul curat, elastic, hidratat. Nu mai știu la a câta cutie sunt deja!

                       


TURBAN din microfibră


Am renunțat să mai îmi șterg apa din păr cu prosopul, nici nu îl mai folosesc pe post de turban. Am găsit acest turban pe curls.ro, locul de unde comand co-wash-ul și spuma de păr potrivită pentru mine. Este minunat, absoarbe apa foarte bine, uscarea este apoi rapidă și de câte ori se poate, naturală, fără uscător. 


SPUMĂ PĂR ȘI ULEIURI VÂRFURI

Folosesc doua uleiuri, unul de la Moroccanoil si unul mai ieftin si chiar mai bun Wella Professional SP Luxe Oil.

Uleiul pentru păr Wella conține tehnologia Lightweight Transform, care protejează cheratina cuticulelor, îi modifică structura și repară firele. Formula nutritivă reține umiditatea profund în interiorul firului de păr și îl menține hidratat. Rezultă un păr sănătos și frumos.


Spuma de păr este una light, care oferă hidratare și strălucire. Îmi place că nu este lipicioasă și că este cât se poate de naturală. De pe curls.ro

Uleiul de nucă de cocos hidratează și protejează părul reducând totodată ruperea. Proteina de mătase netezește părul pentru o senzație moale, mătăsoasă. Uleiul de Neem controlează  firele indisciplinate adăugând strălucire.

Fără sulfați. Fără parabeni. Fără parafină. Fără gluten. Fără propilen glicol. Fără ulei mineral. Fără parfum sintetic. Fără culoare sintetică. Nu a fost testat pe animale.






Comentarii