Ce faceti frumos si bun pentru voi?

 


Ma simt obosita si imi place. Nu ma intelegeti gresit-nu oboseala in sine imi face plăcere, ci faptul ca știu ca ori de cate ori ajung jos, la capatul puterilor, renasc ca pasarea Phoenix. Este in mine o vointa, o forta vitala in care am absoluta incredere. Un bulgare incandescent în interiorul meu care nu se stinge niciodata, doar palpaie uneori. Stiu ce ma reaprinde, asa ca nu stau pe gânduri: putina ingrijire, ceva nou, o experienta, increderea in viață, delegarea unuor chestiuni care ma agasează. 

Mai imi place ceva- creativitatea imi da din nou tarcoale, dupa o lunga perioada deșertică. Pamanturile mele interioare sunt din nou irigate, rasar primele fire de iarba si eu adulmec zari noi despre care nu stiu încă nimic. 


Stiu doar ca voi cauta mereu sa raman linistita in centrul meu. Ca nu voi permite vietii sa ma arunce in cuva masinii de spălat de unde sa nu mai pot iesi cu propriile puteri. Am fost acolo, mi-a ajuns pentru o viata. Burnout, nici nu stiam ca ii zice asa. 


Am pe birou langa mine un pahar cu apa rece si o ciocolata fara zahar, cu stevia, matca, cocos și lamaie. O minunatie cu care mi-am surprins azi placut papilele gustative. 

Cat de multa nevoie avem de nou, de bun! 

Am deja cateva lucruri noi pe care vreau sa le experimentez zilele astea:

-Învățată de cosmeticiana mea, dna Neli Pfeiffer-voi masa tenul cu fructe coapte pasate-o jumatate de caisa, o piersica, zmeura pasata…orice avem la indemana. Se lasa pulpa fructului pe ten cateva clipe si se clateste apoi.

-M-am relaxat seara cu episoade dintr-un  serial korean, pe netflix. Se numeste Totul imi aparține. Am fost fascinata de frumusetea femeilor…de tenul lor, de hainele superbe, de interioarele caselor spatioase si luxoase. Am fost atenta si la mancarea lor, la portiile pe care le servesc. Am gasit un restaurant asiatic de la care vreau sa incerc in week-end mancare specifica-supa ramen, in special, orez gatit in stil asiatic…

-vreau sa imi iau inima in dinti si sa incerc o tunsoare noua, realizata de o persoana noua. Sunt tunsa la fel de ani de zile, cu mici variațiuni :-) O viata avem, de ce sa nu experimentam? Nu mai zic cat de eliberator mi s-ar parea sa ma tund zero! Nu gasesc inca curajul pentru asa pas!

-o tabara de yoga, un mini retreat, o calatorie interioara, spirituală. Vin deja spre mine informatii, voi alege cu atenție. In luna august cateva zile ma voi rupe de rutina de zi cu zi si voi explora, voi lucra cu corpul, voi fi in natura si inconjurata de energie feminina. 


Voi ce mai faceti frumos si bun pentru voi? 

Comentarii