Un documentar de calatorie super amuzant

 


Eu nu am călătorit ca adult cu vreunul dintre părintii mei, însă, dacă s-ar întâmpla, ar fi cam tot așa. Am gustat din plin umorul britanic, îi înțeleg și îi simt pe amândoi protagonistii acestui documentar de călătorie-Jack Whitehall si Michael Whitehall, care, pe undeva pe parcurs, devine Mike. Mike este mai flexibil si mai de gasca ca Michael. Au fost câteva scene si replici la care am râs cu lacrimi. Terapeutic. Bine, sănătos. 

Amintirea scenei cu "trenul de bambus" din Cambodgia o să mă facă să râd multă vreme. Sau cu ei doi holbând-se la păpușile din magazinul ciudat la care i-a dus ghida lor.

Să vă uitați și voi și să vă întoarceți să îmi povestiți la ce scene ați izbucnit în râs. Pentru mine este o plăcere să îl urmăresc-călătoresc prin Asia și mă distrez copios. 





Comentarii