Iarna mea


cafea ganoderma, o noua slăbiciune si ceaiuri-menta, busuioc si mușețelul in top

preparate fierbinti - porridge cu multa scortisoara si miere, supe crema din rădăcinoase coapte la cuptor,  servite cu muguri de pin rumeniti un pic, somon, cartofi dulci, schwäbische spezl cu ciuperci, smântână și bacon, buddha bowls cu legume, gutui cu miez de nuca, varza de bruxelles gratinata, briose cu unt de arahide si banane, morcovi murati 

dimineti fericite cu citit cateva pagini in liniste deplina. Am inceput ieri cartea fascinanta Explicându-i pe oameni, dr Camilla Pang. 

lumanari aprinse pe biroul meu

aplicatii pentru job-uri. Da, vreau sa lucrez full time. Ti s-a urat cu binele, mi-a zis o prietena. Nu, mi-e dor de dinamica, de colegi de birou, de proiecte impreuna. Și sunt si obosita de clienti care nu platesc in decembrie, de oameni care ba vor, ba nu mai vor, ba pot sa lucreze, ba nu mai pot…Intotdeauna mi-a placut sa ma joc-sa fiu ba consultant intern, ba extern, freelancer apoi angajat-invat enorm asa, in dinamica aceasta si oricat as fi într-un loc, dau tot ce pot. Cine ma va angaja, va fi cineva smart, creativ, cineva care gandeste un pic diferit, care vede potențialul. Cineva care este in lumea aceasta, dar vietuieste bine si in lumea sa interioara…

filme si povesti care ma ating

rugăciune, impreuna cu prietenele mele din grupul de zece (studiu kabbalah

aniversari, cadouri, decorațiuni si luminite aprinse prin casa

ulei esential de portocale, cuișoare, gref in difuzor

sosete thermo de lână merinos sau ciorapii moi si usori cu cașmir

muzica sami sau gregoriana. Miruna nu poate adormi fara Leonard Cohen, cu Leaving the table….A dormit intr-un week-end la prietena ei si am scris parintilor-daca adoarme greu,  puneti-i aceasta melodie, se relaxeaza imediat! 

râsetele copiilor mei, râd in fiecare zi, le stralucesc ochisorii si se bucura din plin de viata lor-de școală, de colegi, de decembrie, de Crăciun, sarbatoarea lor preferata. Uneori pun pe facebook inregistrari cu rasetele lor galgaite si scriu -linistea din casa mea…Ca sa râzi asa, sufletul trebuie sa fie linistit, curat…In clipele acelea sunt fericita. 

dusuri fierbinti cu uleiuri de dus luxuriante Sabon sau Eucerin si uneori cu sare si uleiuri. Ieri mi s-a facut dor de un parfum pe care doar l-am mirosit undeva, nu l-am avut-Dia Amouage. Miroase a curat, a alb, a iarna, a dimineata neinceputa. Am găsit si am si salvat in telefon o imagine cu un gel de dus Dia Amouage…Mos Crăciun, iti notezi, sper…

Frigul, mersul pe jos, miscarile mai rapide, joaca asta de-a ori el, ori eu si eu mereu castig, pentru ca sunt rapida, pentru ca am haine si incaltari calduroase, pentru ca inca nu mi-am atins limitele fizice, desi uneori am senzatia ca le banuiesc aproape, foarte aproape, dar apoi pot mai mult si mai mult. Bucuria pe care o simt cand ajung la un adapost si ma dezghet, ba chiar ma molesesc…

parfumul care ramane in fularul meu facand sa ma simt imediat acasă atunci cand mi-l pun

Dorul de lumina zilelor din Israel, o lumina tonica, stralucitoare, departe de gri-ul si mohoratul zilelor de la noi…

Nu mi-e dor de oameni, de nimeni si asta ma surprinde. Nu mi-e dor de nimeni, e asa o pace in mine. Ne miscam toți care incotro, o fosgaiala continua. Eu nu vreau sa ma misc, vreau sa contemplu, sa fiu, sa respir…Sau nu stiu, poate mi-e putin dor de mine cea din trecut, mai credula, mai increzatoare in oameni, in binele din ei, mai increzatoare in viitorul copiilor…Pe ici pe colo, increderea asta s-a fisurat…




Comentarii

Mara a spus…
Frumos scris articolul, big like pentru postare!