Descoperiri si recomandări

 

Imi face mare placere sa impart cu voi aici micile mele descoperiri utile, colorate, frumoase, emoționante.

Explorati si reveniti sa imi spuneti daca si ce anume v-a încântat si folosit mai mult si mai mult.

Incep cu doua filme super faine-reconfortante, emoționante. Pe primul l-am vazut cu copiii, a fost o experienta intensa emotional pentru ei-sunt subiecte cu care nu s-au intalnit asa des ca noi…


Vioara tatalui meu, pe Netflix




Book Club, foarte amuzant si …feminin :-)





Trei branduri românești de la care îmi doresc diverse produse


1. Clothes with love by Anca Mazilu

Anca este foarte frumoasa si feminină, iar unele dintre hainele create de ea îmi plac foarte mult si mă văd purtându-le. Ca de ex. această salopeta:




2. Maestoso -foarte rafinate si frumoase produsele lor. Eu incep sa ies din etapa "port un vesnic rucsac practic", asa ca ma uit dupa genti. Acestea sunt un pic prea pretioase pentru locurile prin care mai ies eu, dar asta nu ma impiedica sa le admir si sa mi le doresc. 




3. Un brand de cosmetice, preparate cu apa termala de la Baile Felix: synergytherm.ro

Feedback-urile clientilor sunt foarte pozitive, iar produsele arata bine. Am pus in cos cateva produse pe care le voi achizitiona de indata ce termin ce am acum. Adica curand ;-) Crema de maini, de corp, un serum cu vitamina C…Preturile, in comparație cu cele ale unor produse similare, mi se par foarte bune. 


Recomandare curs-Antrenamentul comunicării

Incepem pe 25 februarie si tare m-as bucura sa vii. Chiar daca crezi ca nu ai nicio dificultate in a comunica. Vei vedea de ce :-)

De fapt, cel mai bun sfat-urmeaza-ti inima. Daca simti o cat de mica tragere de inima, atunci rezerva-ti locul! Simplu :)


O lista spotify cu muzica frumoasa, yin, feminină. Mi-a placut mult aceasta piesa:







Comentarii