Cred în comunicare

 #workwithme


Cred în comunicare și în puterea ei de a muta munții, de a calma furtuni, de a schimba inimi și destine.
Abilitatile sanatoase de comunicare, bine antrenate pot duce la relatii implinitoare, bogate, satisfacatoare.





"Oferi multa valoare. De aceea eu continui sa distribui tot ce postezi. Eu cred în tine de multi ani, nu de acum. 
Îmi amintesc ca la Strabag am convins un coleg sa vina la cursul de comunicare pentru ca este un curs deosebit și cu siguranță va învăța ceva nou. A venit la curs și mi-a confirmat ca am avut dreptate. " (Carmen-Viorica Rauta)

"Buna dimineata,
Multumesc mult pentru informatii, dar mai ales pentru un curs EXCELENT si pozitiv.
Au fost doua zile de "rupere de realitate", daca pot sa spun (legat strict de birou) si de incarcare cu flux pozitiv si buna dispozitie, care in ultimul timp nu prea exista.
O zi excelenta!" (G.T.)

"De ce am ales sa-mi îmbunătățesc comunicarea? 
💞pentru ca nu o data mi s-a întâmplat sa vorbesc cu cineva și sa ne înțelegem separat 
💞pentru ca îmi doresc claritate și usurinta in cât mai multe arii din viața mea 
💞pentru ca doresc sa progresez și sa învăț din Greșelile făcute
💞pentru ca am nevoie de o forma concretă de a fi in comuniune cu oamenii iar comunicarea este, după parerea mea, un liant puternic. 
Te invit sa urmărești felul tău de a comunica cât și al celor din jur. Ce observații ai făcut? Notează-le iar dacă nu le dai de cap by yourself, Andreea Dragomir are in formare o noua grupa. Ea, cu siguranța, îți poate aduce clarificare prin exemple concludente, bibliografie (mereu pleci cu resurse bogate, interesante și hrănitoare) dar și o doza de pozitivism" 🙂 (Loredana Cristina Majic

"Te urmaream pe Facebook si iti admiram optimismul. Am vrut sa lucrez cu tine in ideea ca poate se ia :)) Am descoperit profunzime si intelepciune, o fiinta radioasa si solara care mereu mi-a aratat si partea buna pana am invatat si eu sa fiu asa. Este incredibil cata rabdare ai sa asculti, sa explici, sa povestesti, sa ghidezi. Si totul cu blandete și acel ceva al tău, dulce si plăcut. Iti multumesc pentru orele împreună. 
Am invatat multe, e nevoie acum sa imi dau timp sa le integrez deplin. " (Camelia Iliescu.)

"Nu numai că ceea ce ai tu este rafinat, dar reușești să aduci asta la suprafață și în ceilalți." (Tiberiu C.)

" Am facut progrese cu ajutorul tau si mi-am imbunatatit relatiile, atat la munca cat si acasa. Imi imaginez uneori conversatii cu tine sau iti trimit articole pentru ca punctul tau de vedere este mereu proaspat si surprinzator. Mi-a facut reala placere sa lucrez cu tine. Multumesc!" (Radu N.) 



Comentarii