"Nu așa mi-am închipuit viața mea"

 






"Nu așa mi-am închipuit viața mea."

 Lucrez cu oameni. Mai devreme sau mai târziu, unii dintre ei îmi mărturisesc: nu așa mi-am închipuit viața mea. Cu diverse emoții. Mulți cu furie reținută. Alții cu disperare. Alții speriați. Câțiva resemnați. Alții cu recunoștință sau cu uimire.

Spune-mi. Tu ai spus sau spui vreodată: nu așa mi-am închipuit viața mea? Dar cum o visai? Și ce ai făcut pentru a trăi acel vis? 

Eu știu sigur că și eu am spus-o odată, demult, într-o conversație cu soțul meu. Cu regret am spus-o. Că nu am știut să visez, că nu am știut să aleg, că nu am știut cum să fac pas după pas spre împlinirea visului meu. 


Hai la Atelierul de visuri, pe 14 noiembrie, la ora 19.30. Știu că e puțin timp să vorbim pe îndelete despre un subiect atât de generos. De undeva însă trebuie să începem. 








Comentarii