Cărți pe care o femeie trebuie să le citească

 
Las aici o mică listă cu cărți necesare, pe care orice femeie ar trebui să le aibă și să le citească. A le citi și a aplica înseamnă cunoaștere și putere personală-o putere pe care am lăsată-o mult prea mult în grija altora. 
De ce să învățăm despre noi, despre corpul femeiesc, care, ce să vezi, nu este la fel cu cel bărbătesc? Pentru a fi sănătoase și fericite. Pentru că pe măsură ce înaintăm în vârstă, corpurile noastre ilustrează cunoștințele precare, incomplete pe care le avem despre cum funcționăm. 
Am citit că dicționarul enciclopedic din secolul 18 definea femeia ca pe maimuță….
Cititi si aici mai multe, ca sa vedeti de cat de putin timp se ocupa medicina de noi….Sunt sigură că la o simplă căutare pe google veți găsi mai multe infos. 

Ordinea în care las aici titlurile nu contează, pur și simplu așa mi-a fost mie ușor, nu este neapărat o clasificare după importanță:


1. Dr. Aviva Romm, Inteligenta hormonala-o puteti urmări și pe instagram, click pe numele ei (toate cuvintele cu albastru sunt link-uri)

2. Tot dr. Aviva Roma-o recomand indiferent dacă aveti probleme cu glanda tiroida sau nu. Dacă va simțiti foarte obosite și lipsite de energie, vă veti bucura sa aflati ca SOC-sindromul de oboseala cronică este real, este o consecință a epuizării suprarenalelor si există căi de redresare. 



3. dr Sorina Soescu, orice, dar în special carticica despre Oboseala cronică. 


4. Randi Hunter Eppstein, Excitat. Istoria hormonilor



4. Sara Gottfried, orice găsiți





5. Natalie Angier, Geografia intimă a femeii




6. Sharon Moalem, Jumatatea mai bună



7. dr Christiane Northrup, Zeițele rămân întotdeauna tinere și Plăcerile menopauzei






8. Cameron Diaz, Manualul trupului



10. Larisa Renar, Magia puterii feminine



11. Saida Desilets, Trezirea femeii senzuale -o carte cu multe exerciții și informații practice



12. Cartea despre femei, Osho- o carte pe care am avut șansa să o citesc pe la 21-22 de ani….Nu am uitat niciodată bucuria cu care am citit-o!


13.  Toko -pa Turner, Apartenenta, o carte care a însemnat mult pentru mine anul acesta


14. Loredana Pulpan, rEvoluția erotică


15. Clarissa Pinkola Estes, Femei care aleargă cu lupii




16. Adela Haru, Magia ciclului feminin



Sunt convinsa că există mult mai multe-pe acestea le-am citit eu si le recomand în deplină cunoștință de cauză. 

Fetița mea, care acum are 9 ani, a citit deja, ca parte din pregătirea pentru o etapă care va urma:

1. DeAnna L'Am, Darul femeii. Trăiește menstruația cu bucurie



2. Susan Meredith, Ce se întâmplă cu mine (pentru fete) 
Varianta pentru băieți a fost citită cu mult interes și de Vladi acum câțiva ani. 




Las aici si cartea care m-a făcut pe mine o mama mai bună, căci am găsit multă inspirație și putere în ea: Scânteia, de Kristine Barnett. 


Este vital să fim în contact cu trupul nostru, primul nostru Acasă. Să comunicăm cu el, să ne bazăm pe el atunci când facem alegeri de orice fel.

Cursul meu despre trup are 50% reducere din prețul de pe site toată luna decembrie:




Aici mă poți vedea/auzi povestind despre acest curs:




Comentarii